Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ser ju ut som ni tog er över hindren (Vilket jag inte skulle gjort med någon av mina i dagläget, men en dag kanske...)
Tvåan är en silversvart tjej, den sista är mest troliget en silvergulbrun. Där av deras ovanliga färger. Inte det man ser oftast i Sverige. Den sista hästen ändrar dessutom färg konstant, från att vara närmast chokladfärgad till att vara gulbrun - och så tillbaka igen. Hon är väldigt rolig färgmässigt. Dessutom har hon troligen rabicano genen då hon har vitt kring svansen, och har fått vita stickelhår i flankerna samt att det dyker upp fler och fler små, små vita fläckar med päls. Vilket ska förekomma hos just rabicano. men det har jag inga bilder på.
Lilla bebis då - lunginflammation var ju inget kul. Vädret hjälper ju inte kan jag tänkta (I alla fall här regnar det mest hela dagarna) Söt är hon oavsett
...och jag gillar färgerna på mina hästar, men jag gillar dem som individer mest , färgen är bara en bonus. Lilla gulingen stod idag vid grinden när jag släppt ut henne - matte hade ju inte motionerat henne idag, så hon hoppades kunna övertyga mig om hon stod kvar (medan kompisarna gick och åt).
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.