Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jättedålig kvalitet på mina bilder, tagna med mobil men på väldigt sött motiv
Lilla Glimma som föddes i fredags kväll
Tråkigt bara att det är såhär sent för lillans skull Förra ägaren hade henne på fribetäckning ända till 10 oktober och sen har hon gått över några veckor.
*kl*
Idag har jag och Nirre vart på vår andra hopp/markarbetesträning. Tyvärr var ljuset i ridhuset lite svårt att fota i för papparazzin jag hade med mig, så det är väldigt suddig. Fick välja ut dom få där man faktiskt ser att det är en häst .
Min ser ut att ha fått avsevärt längre ben under vilan, vilken stor häst jag fått! Skuttade i vätan idag, och hästis var jätteduktig trots vattenskräck.
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hästmänniskan Fortsätter att vara negativa Nancy😅. Men budgetmässigt tror jag du måste upp även om du letar lite "udda" raser. Den hästen jag äger nu...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.