Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ny(gamla) kompisen Herr Gårman. Dom har stått i samma stall förut men inte gått i hage ihop. Dom gillar verkligen varandra.
Himla nöjd gubbe efter morgonens tidiga dressyrpass på banan. Så himla mysig och tillfreds med tillvaron och nya stallet. Så otroligt skönt att han äntligen trivs!
Hon ska behållas. Även om hon blir en B-ponny så stannar hon hos mig.
Jag är 168 cm, Stellan är bara stor och bred, så jag ser inte så lång ut. Men även om det inte ser
bra estetiskt så kan jag ju rida c-ponny om jag går ner mina extrakilon. Men någon annan får rida in
henne. Tänkte köra in henne när hon är 2,5 och sen får hon ridas in när hon är 3-3,5 år.
Foder & Strö Ja, alla de gräs jag skrev i första inlägget stod som en grupp. Trodde det var en "testgrupp", men kan ha missförstått. Får höra med vet...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.