Nya bilder på pållarna (Del 4)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4)

Härliga bilder!

Några jag tagit idag:
DSC_0055.JPG

nej men en dubbelgångare av kalle :laugh:

Har hon en manlig dubbelgångare alltså! :D
För detta är ett 17 årigt sto på ca 162 cm.

KL

Den allra finaste, bästaste, underbaraste skruttan i hela vida världen! Gråter när jag tänker på henne för att jag älskar henne så otroligt mycket. Finns ingen bättre! Önskar jag kunde vara hos henne oftare, men pga omständigheterna går det inte. Men tar vara på de ögonblick jag får och försöker se mig mätt på bilder i stället :love:

Senaste bilden, tagen förra veckan (6 på morgonen, därav snön):

6b68d520255a11e28a2e22000a1fbc67_7.jpg

KL

Till vänster: Calle på väg ut för klätterträning.
Till höger: Calle med sin ena hagkompis.. Grabbarna Grus ;)

292718_10151947079715400_4411342_n.jpg

Varken grimmorna eller Oves träns passar annars och med dom är det lättare att klippa än att hitta grimmor som passar :p
De har en fruktansvärt tät och lång päls XD Sedan rinner Rebels ena öga efter en skada och det ät lättare att håla det rent utan att det fastnar under om pälsen e kort :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
1 909
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 686
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 295
Senast: Gabby_Ossi
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 460
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar