Nya bilder på marsvinen

*tove*

Trådstartare
Här är lite bilder på marsvinen som jag har hand om, och min gamling Puzzel som jag tog igår:

Puzzel och Mamman (inte Puzzels mamma, utan bäbisarnas mamma;) )
6748557.jpg

Lilla bäbben Puh är på rymmen
6748532.jpg

Puh och Puzzel. Ser ut mer som mor och dotter än vad Puh gör med sin riktiga mamma.
6748528.jpg

Morsan och ungarna i buren
6748525.jpg

Jag kommer antagligen köpa Puh eller morsan. Men jag kan inte bestämma vem..

Senast ändrad:
Sv: Nya bilder på marsvinen

Jättegulliga! :)

Är din puzzel en hane?

Okej :) vart lite konfudersam då Puzzel lät som en hane bara :D

Hon är verkligen jätte söt! :love:
Lite roligt att alla har samma färger!

Aha

Ja, alla förutom hanbäbben som är vit med svart på huvudet..

Visst är Puzzel och Puh lika? Puh tycker jättemycket om Puzzel också. När jag städa burarna så delade jag burgallret i två delar och satte puzzel i den ena delen och "familjen" i den andra. Men Puh kom på nått sätt emellan gallret och satt å gosa med Puzzel :D

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 356
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 105
Senast: alazzi
·
Kropp & Själ Det här blir lite utlämnande, så jag valde ett anonymt nick. Om ni listar ut vem jag är, så håll det för er själva, tack. Jag vet inte...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
11 364
Senast: Petruska
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 159
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar