Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
*kl*
Håller på att sätta igång min grabb efter hans vintervila. Vi kör lite av en nystart & tar det väldigt lugnt på alla plan
Några små halvtråkiga bilder:
Ursäkta min klädstil, inte meningen att nån skulle fota
Nä verkligen inte! hihi. Vi har själv en liten sötnöt i vårt stall
Möt Torgny, som är till åren nu, men som tidigare i sitt liv har vart med på hopptävling & tävlat mot hästar
Sultan mäter ca 183 cm.
Han kommer från Tyskland.
e: Syndikat - Grandezza - Grannus
Så bra hoppblod har han ju, min prins.
Ja då är han ju minst sagt rejäl! Jag som tycker min på 174 är stor=P han är iof fullblod, så med tanke på det är han rätt rejäl, men han måste ju se ut som ett föl bredvid din
Nu hoppar en ny häst in här i tråden. Var på första hoppträningen igår och hade bara ridit henne 1 gång innan (min mammas häst egentligen, men jag kommer sköta hoppningen) Blev glatt överraskad, kommer med lite träning bli jätterolig att hoppa, men igår var det lite eld i baken. Hon är född - 99 E: Warsteiner - Gaston. Mest dressyrriden, så det var en trevlig överraskning att hon hoppade så trevligt, känns som en smidig liten katt.
Näe, jag har inte hittat dit
Har en 08a också men jag har inte förstått hur man har fått till bilderna förut så jag har inte vågat skriva i nån tråd förut :P
Hästhantering
Hejsan. Känner att man ibland fastnar i tänket med att ingenting funkar och ingenting utvecklas och jag kan tycka att det är viktigt att...
Hästhantering
Holy Moly bukefalare! Nu behöver jag tips och råd av er. "varning för lång text"
Jag är i grund och botten en rätt så orädd hoppryttare...
Ekonomi & Juridik Jag upplever att en del av problemet med Folksams paket var oflexibilitet.
Varför ska jag betala snordyr vetvård inkl buköppning när...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.