Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Bara för att det är ny tråd & allt, så kan jag väl smyga in med min bebis
Vi håller mest till i dressyrforumet, fastän han är hoppstammad!
Han är inhoppad, men vi har hittils bara ägnat oss åt att försöka hålla nervpellen på marken utan hinder! Några små skutt har vi ju tagit, men i vår ska vi väl försöka hoppa lite mer. Det är ju ändå hoppning han är avlad för! Tar det försiktigt med honom pga hans storlek, inriden för ca 1 år sedan.
Tycker han ser superfin ut! En värdig efterträdare till den fina fuxen!
Tycker du kan visa lite sånt du lagt in på dressyrforumet här också, jag menar, han är ju ändå en hopphäst innerst inne, därför han inte kan hålla sig marken förstår du väl?
Tack så mycket!
Jo nog det han har försökt förklara för mig, att han är hoppehäst. Det visade han klart & tydligt då han elegant travade över paddockstaketet som är 120! snopet stog jag kvar själv där inne!
Ville inte lägga in bilder, för de flesta är ifrån 2010, och denna tråd var ju för 2011. Men slänger in några iaf då, och hoppas det är ok! =)
Här är bilder på min häst, han är inte igång ännu, bara skrittat ut 1 gång, men till helgen blir det igångsättning på allvar. Han har vilat i 2 månader, inte för skada men jag kände att han behövde en ordentlig vila!
Han var tunn när han kom hem från fodervärden och jag tycker att efter 3 veckor hemma ser han betydligt bättre ut och är påväg åt rätt håll!!
Hästhantering
Hejsan. Känner att man ibland fastnar i tänket med att ingenting funkar och ingenting utvecklas och jag kan tycka att det är viktigt att...
Hästhantering
Holy Moly bukefalare! Nu behöver jag tips och råd av er. "varning för lång text"
Jag är i grund och botten en rätt så orädd hoppryttare...