porfyr
Trådstartare
Sv: Ny viktutmaning
Lätt att hamna i gamla fällor,men du är klok som tar tag i det snabbt innan det blir fler kilon!
Ska nog ta och gå med i VV online nästa vecka när lönen kommit,
Får vara slut på att rulla fram nu
Jag gick i mål med råge i januari, sedan har jag tillbringat några veckor med slarv och får därför vackert krypa tillbaka till korset.
Kör ju på VV Online och jag kan säga att jag - utan jättestora viktproblem, det har varit några kilo, men med stor nyfikenhet - provat många dieter, pulver och också kaloriräknande. VV Online är det absolut enklaste för mig, och har också gett väldigt bra resultat. Finns både snabbmat som fungerar (djupfrysta färdigrätter och deras egna soppor) om det är tidsnöd, annars är det en uppsjö med bra recept (jag har kört långkok i vinter, verkligen inspirerande).
Jag tycker det viktigaste är att planera för maten, vad är det till frukost, lunch och middag. Då är det bara att följa det och hålla den smala vägen. Ett visst mått av självdiciplin måste ju till för att ändra ätandet, det går nog inte att komma undan...
Lätt att hamna i gamla fällor,men du är klok som tar tag i det snabbt innan det blir fler kilon!
Ska nog ta och gå med i VV online nästa vecka när lönen kommit,
Får vara slut på att rulla fram nu