Ny viktutmaning

Sv: Ny viktutmaning

KL

Är uppe hos pappa och det blev givetvis gymmet här i Enköping. Körde på som aldrig förr och både armar och ben skakar:D men det känns gött att komma igång igen:)

KL

Är uppe hos pappa och det blev givetvis gymmet här i Enköping. Körde på som aldrig förr och både armar och ben skakar:D men det känns gött att komma igång igen:)

Bra jobbat!
Själv har jag kört crosstrainer i 15 min sedan var jag slut:crazy:
Har även markarbetat bägge hästarna och fick slita en del på den gamla!
Humöret är inte riktigt på topp just nu!

Idag så tog jag med alla hundar på en powerwalk/morgonpromenad. Det blev bara 30 min för jag höll på att frysa fingrarna av mig:crazy:Tror inte våren kommer så snabbt, dessutom blåste det med, gjorde inte saken bättre.

Blir även gymmet idag själv, sedan givetvis 2 hundpromenader till minst och inga vantar skall glömmas nästa gång;)

Yippie!
Ner 2,2kg sedan i måndags!
Även om mkt är vätska ,så känns det bra!:bump:
Nu är det bara att kämpa vidare!

Grattis! Min första veckovägning visade -1,9 kg .. . hade hoppas på lite mer första veckan...men det var åt rätt håll så jag är nöjd :)

Grattis Porfyr!!!!:banana::banana:

Även om det mesta är vätska så är det ju påväg åt rätt håll!!!

Grattis till dig med Thes69:banana::banana:

Själv klev jag på vågen imorse, 80,2 kg :o konstiga är att jag får på mig alla kläder ändå, det sitter tajt men jag får på dom. När jag vägde 80 förra gången så fick jag inte på mig kläderna. Kanske jag har lite muskler som väger ändå;)

Men nu blir det träning och kost och lånsiktigt mål, inga snabba dieter, det går bara åt skogen ändå:crazy:

Wohoo !! Grattis till viktminskningen :bump: :bump: :bump: :banana: :banana: :banana:

Själv har jag förmodligen inte gått ner ett gram.
Så jag "fuskar" lite och har officiell invägning och inmätning i morgon.
Motivationen att komma i gång har blåst bort. Bokstavligt talat.

Grattis Porfyr!!!!:banana::banana:

Även om det mesta är vätska så är det ju påväg åt rätt håll!!!

Grattis till dig med Thes69:banana::banana:

Själv klev jag på vågen imorse, 80,2 kg :o konstiga är att jag får på mig alla kläder ändå, det sitter tajt men jag får på dom. När jag vägde 80 förra gången så fick jag inte på mig kläderna. Kanske jag har lite muskler som väger ändå;)

Men nu blir det träning och kost och lånsiktigt mål, inga snabba dieter, det går bara åt skogen ändå

Tackar!
Det är konstigt hur kilona kan fördela sig så olika från gång till gång:confused:
Själv har jag dessvärre med stigande ålder märkt att så fort jag går upp i vikt sätter sig kilona envist på buken:devil:
Har vägt runt 75-80kg ganska länge,men då har kilona varit mer jämnt fördelade.

Det är nog klokt att inte köra snabba dieter,mkt svårare att hålla!
Lycka till!

Hej Tjejer!Hur går det för er?? Eller givetvis, finns det killar i tråden så gällde det självklart er med ;) Själv har jag tränat på bra och ätit ok, så hoppas hoppas våger visar rätt nu :/ Ska väga mig på fredag... Hoppas Hoppas!!!!

Viktmässigt har jag ingen aning, vågen har fått spelet. Men om jag tro på den så väger jag antingen 15.9 kg, 98.2 kg eller 43.3 kg. Och jag tror inte på nån av siffrorna.
Har iaf rört på mig lite grann. Varit ute med hunden varje dag och en av promenaderna per dag är minst 40 min, gallrat träd med motorsåg och släpat stockar och ridit lite hos min moster.

Hej Tjejer!Hur går det för er?? Eller givetvis, finns det killar i tråden så gällde det självklart er med ;) Själv har jag tränat på bra och ätit ok, så hoppas hoppas våger visar rätt nu :/ Ska väga mig på fredag... Hoppas Hoppas!!!!

Utslagen av förkylning.Måste vara en manlig virus denna gång:D
Försöker sköta om de två springarna och åka runt lite på dem,men vågar inte träna (orkar inte heller).

Ska försöka jibba i natt,så dyrt att vara hemma samt att det saknas folk.
Vägning imorgon.Får se hur det gått.

Duktiga ni andra är!
Kämpa på!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka