Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KL
Är uppe hos pappa och det blev givetvis gymmet här i Enköping. Körde på som aldrig förr och både armar och ben skakar men det känns gött att komma igång igen
Bravo,superbra jobbat
Grattis! Min första veckovägning visade -1,9 kg .. . hade hoppas på lite mer första veckan...men det var åt rätt håll så jag är nöjd
Grattis Porfyr!!!!
Även om det mesta är vätska så är det ju påväg åt rätt håll!!!
Grattis till dig med Thes69
Själv klev jag på vågen imorse, 80,2 kg konstiga är att jag får på mig alla kläder ändå, det sitter tajt men jag får på dom. När jag vägde 80 förra gången så fick jag inte på mig kläderna. Kanske jag har lite muskler som väger ändå
Men nu blir det träning och kost och lånsiktigt mål, inga snabba dieter, det går bara åt skogen ändå
Tackar!
Det är konstigt hur kilona kan fördela sig så olika från gång till gång
Själv har jag dessvärre med stigande ålder märkt att så fort jag går upp i vikt sätter sig kilona envist på buken
Har vägt runt 75-80kg ganska länge,men då har kilona varit mer jämnt fördelade.
Det är nog klokt att inte köra snabba dieter,mkt svårare att hålla!
Lycka till!
vägde mig imorse inte gått ner nåt Suck nåja nya tag, badat idag med barnen , ska gymma lite nu... sen sova!
Tack och grattis til din start! Idag blev det gymmen känns rätt bra Imorgon sim+ gym
Hej Tjejer!Hur går det för er?? Eller givetvis, finns det killar i tråden så gällde det självklart er med Själv har jag tränat på bra och ätit ok, så hoppas hoppas våger visar rätt nu :/ Ska väga mig på fredag... Hoppas Hoppas!!!!