Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KL
Tråden är vid liv igen, nice!!
Jag gick ju ner till 64,6 kg såg då ut såhär:
Jag ser inte ut så nu Har gått upp till 75,5 kg, jättekul på bara 3 månader.
Börjar på cambridge så fort som möjligt, men folk som träffar mig tycker inte det syns att jag gått upp så mycket, så antar att endel är muskler, men det tror inte jag på och jag lägger ju allt på överkroppen oxå
Jag hade ett BMI på 22.3 tror jag och var 84 cm i midjan, eller magen iaf, 93 på stussen och 32 cm i halsen.
här hakar jag på.
jag vägde som mest 88 kg,men det e många år sedan.gick sedan ner, med att se efter vad jag stoppade i munnen+stavgång till lite under 70.
sen skaffade jag häst..............................
o har inte orkat ut o stavgå, har tappat kontrollen av vad jag sätter i munnen...är nu uppe på 77 igen det gick på ca 3 år. nu ska jag ner till 72 tills maj.det är 5 kg på 4 månader,det är inte mycket begärt.har inte sluppit igång med stavgång ännu,men har börjat äta lättare lunch, och jag försöker redusera godisintag...min trivselvikt är på 72..helst skulle jag ner till 70. är 172 lång,så mullig är jag trots att jag skulle gå ner :/
Välkommen!
Kul att vi blir fler som kämpar oss nedåt!
Det är lätt att trilla tillbaks i fällorna igen och klättra uppåt....
Det är ju jättebra jobbat! Har du bara dragit ner på portionerna eller äter du en viss kalorimängd per dag?!
Välkommen!
Kul att vi blir fler som kämpar oss nedåt!
Det är lätt att trilla tillbaks i fällorna igen och klättra uppåt....
Nu hänger jag på också, för vilken gång i ordningen vet jag inte. Men denna gång måste jag lyckas, har alldeles för dåliga arvsanlag för att våga bära på 20 kilo för mycket....