Sv: NY Trevlig Snack och uppdateringstråd!
Har aldrig klippt mina hästar.
Har aldrig klippt mina hästar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visst har du tränat med klicker?
Sol är ju något rastlös när hon vilar och jag tänkte att det hade varit lite kul att försöka träna på några lättare tricks. Tänker att det blir bra för henne att få sysselsätta hjärnan lite. Har du några tips om vad man kan roa sig med? Vad är lätt att börja med?
Är det någon annan som har tränat trick eller liknande med hästar så får ni gärna slänga in tips.
I övrigt hade jag tänkt fortsätta lastträningen, som har halkat efter och fortfarande inte sitter som den ska. Men den är ju inte lika rolig :P
Du bor i Finland va? Mina svensktalande finska vänner är dom enda jag känner som brukar söka allt som dom ska hämta Låter ju så himla lustigt när det är samma språk men ett ord vi inte använder riktigt på samma sätt
Fina killarna. Skönt att vara naken igen
Ha ha, jo jag vet, men visst gör Niela det lite extra..?
Tycker bara att det är konstigt att du tycker att andra skulle tycka att det är konstigt?!
Vi är så många här inne som gör så mycket olika saker med våra hästar.
Finns inte en enda människa som bara rider runt runt på en ovalbana i tölt.
Alla dressyrar (på en högre eller lägre nivå), hoppar (utefter sitt intresse/förmåga), rider ut (Och tänka sig, det kan hända att man gör det barbacka ) , tricktränar, kör, tömkör m.m.
Varför skulle du vara så speciell på den punkten?
Det är DET som är frågan.
Och ja, jag kan vara sarkastisk även IRL (även om ditt svar inte var riktat mot mig).
Och schabrak, lindor, grimmor och TÄCKEN () är min last, inte är jag konstig för det.
Men jag försöker heller inte klampa ner alla andra som inte håller med mig ...
Jag tycker du är jättehärlig, Niela!!! Underbart att du gör lite andra saker med din isis än bara springer runt runt på en ovalbana med benen sprattlande så högt som möjligt...!
Tror att Jorunn är en mycket lycklig islandshäst som får hoppa, dressyra mm och dessutom blir klippt och friserad och välskött överallt!
Lycka till med inkörningen, det kommer att gå jättebra!
Varför skulle du vara så speciell på den punkten?
Det är DET som är frågan.
Men jag försöker heller inte klampa ner alla andra som inte håller med mig