Sv: NY Trevlig Snack och uppdateringstråd!
Tömkörde också en liten sväng igår och det är en fröjd att se min fina häst röra sig!
Tömkörde också en liten sväng igår och det är en fröjd att se min fina häst röra sig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag sålde precis mitt ena hjärta. Hade haft henne i nästan 6 år.
Jag sålde henne för jag inte längre hade tid för två hästar och behöll min egna uppfödning.
Jättejobbigt men jag har velat om att sälja henne i flera år och tom satt ut annons men när folk ribgt har jag ångrat mig. Nu hade jag bestämt mig! Tiden fanns inte och kommer heller aldrig finnas på många många år (småbarn).
Nu kom hon till en toppenägare som verkligen uppskattar henne så det känns bara så himla bra.
Och jag är lite sånn numer att sen jag blev vuxen, fick barn, jobbar heltid mm så vet jag hur dyrbar tiden är. Man lägger så mykey tid och pengar på hästen att jag tycker man ska vara kräsen och verkligen trivas med sin häst!
Känner man att den inte är den man egentligen vill ha är det inte en tragedi att sälja.
Okej, slänger in en fråga och hoppas såklart att någon vet.
Sen**tion junior, 15,5", 37 i kåplängd. Kan den möjligtvis passa mig med 25/26 i jeans, 162 cm lång (normallånga ben?) knappt 50kg.
Tror den hade kunnat passa hästen väldigt bra nämligen. Dessutom bara 41cm lång vilket hade varit kanon. Men inte lönt att köpa hem den för att testa på hästen om jag inte får plats i den.
Okej, slänger in en fråga och hoppas såklart att någon vet.
Sen**tion junior, 15,5", 37 i kåplängd. Kan den möjligtvis passa mig med 25/26 i jeans, 162 cm lång (normallånga ben?) knappt 50kg.
Tror den hade kunnat passa hästen väldigt bra nämligen. Dessutom bara 41cm lång vilket hade varit kanon. Men inte lönt att köpa hem den för att testa på hästen om jag inte får plats i den.