Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har en känsla av att detta är den tvistur jag red för många år sen hur snäll som helst rätt liten va? Typ 135? Töltar lätt och mjukt har för mig att han har ganska speciell galopp rund och rätt studsig? Kan det stämma?
Vet du vart han kommer ifrån?
Om det är han jag red så minns jag speciellt en gång när jag red honom barackc i bara grimmam till hagen och han tölta så mysigt.
Min modell är märkeslös och finns att beskåda på horseatleka för den som är nyfiken.
.
Jag har redan klippt en gång och kommer att klippa igen nästa vecka (ska också tävla 21a)
bilder please.. på häst och sadel
*KL*
Har ni klippt era hästar än? Har beslutsångest ifall jag ska ta det innan tävlingen 21 september eller vänta till första veckan i oktober som vanligt. Är ju supervarmt ute och pälsen har kommit rejält senaste veckan bara
Nej det är det väl egentligen inte. Vet inte om jag fått för mig att vänta att det är "onödigt" redan nu, men som du säger så kvittar det väl egentligen. Det värsta som kan hända är att han ser ut som f*n på tävlingen om jag inte lyckas klippa rakt och fint Vill gärna att det växer ut innan det blir för kallt jag också så han slipper gå med täcke mer än nödvändigt eftersom han ändå går hela sommaren med täcke.
Kanske får dra fram klippmaskinen någon kväll då
Har ni klippt era hästar än?