Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kl.
Igår gjorde vi våran ovalbanedebut. Kvällskvalet hos Sigfus. Vi klarade oss utan regn större delen av tiden.
Först ut var T3, där vi slutade på 5,47. Efter det var det dags för femgången, som vi mest anmälde oss till
för skojs skull. Det var bara en klass mellan klasserna, men han lyckades behålla energin emellan..
Femgången fick jag rida själv(hjälp!!) pga strykningar. Hela ritten överlag flöt på med bra övergånger, tre läggningar osv.
Resultatet på denna visning blev A-klass på 5,80!! Galet!
Nu får Kvistur vila några dagar, för om några timmar åker jag och en kompis till ISLAND!!
/Tessan
Jag är tveksam till att jag skulle köpa en häst som måste gå ensam, det är inget liv för en häst.
Om det är rätt häst för dig i övrigt kan jag bara du avgöra, vi har inte sett er tillsammans, men vill man tillräckligt går det mesta, men har du besvär med hästen när den är på hemmaplan så blir det normalt inte lättare vid flytt. Under alla omständigheter hade jag velat ha en mycket petig veterinärbesiktning, det är lätt att tro att en häst som beter sig så här har ont.
Hur beter sig hästen med ägaren på ryggen? Har hästen alltid haft det här humöret? Varför ska den säljas?