Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mitt mantra när det gäller hästletande är att man ska leta efter en häst som man gillar att jobba med och som gör en glad. Om det sen går lite sisådär i ridningen så kan man med rätt hjälp få till det med mesta! Det gäller bara att man har kul på vägen!
Lite grisepass och missförstånd har ingen dött av! Så länge det är med ett leende och med kärlek i hjärtat!
Mitt mantra när det gäller hästletande är att man ska leta efter en häst som man gillar att jobba med och som gör en glad. Om det sen går lite sisådär i ridningen så kan man med rätt hjälp få till det med mesta! Det gäller bara att man har kul på vägen!
Lite grisepass och missförstånd har ingen dött av! Så länge det är med ett leende och med kärlek i hjärtat!
Ja, det är väl så man "ska" göra. Rida i volt och mjukgöra.
Idag har jag prövat något nytt!
Ridit med två handhästar! Eller när jag tänker efter så blir jag osäker, undrar om jag knöt Meyja i Andi nån gång när jag red i vintras? Hmm aja, kul var det o hästarna trivdes o gjorde ett bra jobb!
Fast jag har ingen riktig handhästgjord, utan knöt runt en ridgjord. Har ni handhästgjordar? O vet om de tål 400kg i öglan?
Jag har börjat ta unghästen som handhäst, men han är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ långsam... Går det över, eller har du några tips..? (har hittills tagit honom med grimskaft i handen, känns tryggast men får väääldigt långa armar...)
Jag har börjat ta unghästen som handhäst, men han är SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ långsam... Går det över, eller har du några tips..? (har hittills tagit honom med grimskaft i handen, känns tryggast men får väääldigt långa armar...)