Mirtai

Trådstartare
Igår gjorde jag slag i saken och beställde en ny sadel! En svart schumacher Dynamic Soft Saddle!

Det enda som inte var så kul var att jag inte får den förren mitten av december :(

hur som helst, kommer nog att bli supernöjd när jag väl fått den, har sällan suttit i en så skön sadel!

Senast ändrad:
Sv: Ny sadel!

Åh vad kul! Jag vill också köpa ny sadel!! (inte för att jag behöver det utan för att det är kul!)

Hoppas du blir nöjd med den! :bump:

Det vill jag med, jag vill ha en childeric... :p Men nu verkar min ligga still så.. Haha... Det är kul att köpa sadel!

TS: Den såg väldigt skön ut!!!! :)

jag valde mellan den här och en childeric :D

min häst är svår att sitta på iom att han stor gång och rör sig mycket i ryggen och då var scumachern bättre för mig att sitta i.

Jag vet hur det känns att vänta på sadel, kommer få min nya första veckan i december, tar tre månader att få sadeln :p

Ja visst är det!:bump: Jag skulle köpa ihjäl mig på sadlar..:angel:
Dessutom så har jag slagit personligt rekord då jag haft min dressyrsadel i snart 3 år! 'woho' :rofl:

En skolsadel med läderbom. Känns som jag väntat i evigheter, men nu är det nära. Den är färdigsydd och ska till sverige nu. Äntligen. (Jag har en jätteskön Kentaur, men hästen har breddat sig så hon kan inte ha den längre.) Har ridit i allroundsadel i flera månader nu.

väntar också på sadel...ska få den i mitten på november, men som det ser ut nu så får den gärna vänta...hästen är halt o ska till vet, så då kan den lika gärna vänta

Är det samma som Ultra Flex Relvas som finns hos Kaupre?

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 514
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
4 375
Senast: Badger
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 882
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 179
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar