Ny islandshäst?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Fleyta
  • Startdatum Startdatum
Jag vet jag spela in filmen om hur dom steg för steg avlade fram dessa hästar. Tyvärr har jag spelat över den nu men kommer ihåg den väl. :idea:

Vad jag fatta så avla dom dessa hästar för att dom skulle vara större så dom passa åt kunder som var längre och tyckte islandshästar var för små :o Men det kan man ju säga misslyckades.... vissa blev riktigt små :p

Säkert jätte trevligt hästar, har tyvärr aldrig träffat en... :( Får väl hålla mig till min egna tråkiga, vanliga islandshäst... :D :rofl: :D

Ja det var tydligen en stor andel av hästarna som fick en mycket liten hjärna också, :D dvs den mentala delen var verkligen inget att hurra över. :crazy:

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 777
Senast: Anonymisten
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har alltid trott att livet aldrig står stilla, att det alltid rör på sig varesig man vill det eller ej. Men nu verkar mitt liv ha...
Svar
13
· Visningar
2 583
Senast: miumiu
·
Hästhantering Nu behöver jag alla tips jag kan få! Har en ny häst här hemma, en unghäst närmare bestämt. Tidigare ägare (och uppfödare) har haft...
Svar
17
· Visningar
4 240
Senast: Cattis_E
·
Hundavel & Ras Akita Inu 6 attacker. Dogo Argentinom 6 attacker. Dogs Canario 6 attacker. Amstaff 37 attacker. Schäfer 6 attacker. Rottweiler 24...
2
Svar
28
· Visningar
4 113
Senast: Raderad medlem 94602
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar