Ny häst ras, Equus caballus, godkänd!!

Smulu

Trådstartare
Equus caballus

Svenska sällskapet för godkännande av nya hästraser har idag godkänt ovanstående ras.

Equus caballus är lämpad för skogsritter och är mycket vänlig mot barn. Rasen är mellan 140-160 cm i mankhöjd.

Sv: Ny häst ras, Equus caballus, godkänd!!

Equus caballus

Svenska sällskapet för godkännande av nya hästraser har idag godkänt ovanstående ras.

Equus caballus är lämpad för skogsritter och är mycket vänlig mot barn. Rasen är mellan 140-160 cm i mankhöjd.

GUD vad bra. Kan jag registrera min oavsett vilken färg också?

Sv: Ny häst ras, Equus caballus, godkänd!!

Äsch vad tråkig du är, det hade ju varit kul att se om fler hakade på :D

Jag skulle just till att intresserat googla på Equus caballus... Tyckte kanske att det lät lite bekant...

Liknande trådar

Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 042
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 538
Senast: dobbis
·
  • Låst
Hundavel & Ras Chansar och skriver in detta här och ser vilken respons jag får (misstänker dock att tråden inte ens får vara kvar men tänkte prova)...
2
Svar
29
· Visningar
5 858
Senast: Fetaost
·
M
  • Låst
Western Fortsatt godkännande för Swedish Paint Horse Association, SPHA I beslut av den 28 september har Jordbruksverket nu godkänt SPHA:s...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
6 810

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023
  • kattförsäkring

Hästrelaterat