Ny filmtråd på våra hästar....

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Tack, fast hon var riktigt trött igår. I vanliga fall så bockar hon och är superglad. :D :p Det vore hemskt spännande om allt går vägen med en liten unge till henne. :)

phie, Hon är underbar, det var hon dock inte när jag köpte henne... tränaren fick jaga henne för annars stannade hon och vägrade gå. Latare ponny fick man leta efter.
Det vet vi inte än, hon rids nästan ingenting. Runt 30 minuter lätt arbete i trav och galopp. Men vi får se!

aprilia; Tack så mycket, å hennes vägnar! :love:

Slängde ihop en liten film ifrån passet. Hennes byte där i början är såå snyggt, eller vad säger ni. :angel: Jag råkade klappa och sedan titta utåt. Det räcker för henne. :rofl:

Film!
Det bearbetas just nu, men förhoppningsvis fungerar den strax. :)

Jag sitter förjävligt dock.
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Är det meningen att hela filmen ska vara i slowmotion? Det säger ju lixom ingenting om verkligheten...
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Är det C O du tränar för?
tänkte försöka komma igång med träningen och
letar därför tränare i närområdet. Min dam är lite
lik din i humör och skulle också behöva mer "snurr".
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Nej det är verkligen inte meningen att den ska vara i slowmotion. :crazy: Får prova att ladda upp den igen, måste blivit något fel.
Jag hatar slowmotion. :devil:
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

:D ditt svar gör mig oerhört lättad :rofl:

tänkte vad f-n liksom, i och med att filmen dessutom är så pass lång :D

:bow:
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Jag såg det. Shit, 11 minuters slowmotion. Mitt filmprogram har inte ens en slowmotionknapp. :eek: YT :devil: :mad:
Försöker fixa ett annat redigeringsprogram. :p
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Oj! Glömde svara dig.

Självklart är det C.O. Jag rider för. :love: Är inne på mitt 5(?) år för henne.
Utan henne hade jag aldrig ridit idag kan jag ju säga.

Eventuellt så blir det så att hon kanske ska hålla lektioner fler dagar i veckan, hur det nu ska klämmas in?
Då folk slåss om platserna på våra torsdagar.
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Åh det ser så himla kul ut att rida Stella! Längtar tills jag kan rida lite bättre galopparbete med min kossa:p.

Vad är det för sadel du rider i nu? Hittat en som passar?
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Då skulle jag vilja sitta som du när du sitter dåligt....:)
Din ponny är helt fantastisk fin!
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Ni är jättefina! Var inte så hård mot dig själv, tycke det ser jättetrevligt ut :idea:

Ponnyhästar är :love:
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Vilka krav du måste ha på dig själv om du tycker att du sitter så illa och gör såna hemska galoppfattningar spänn av lite va ;)
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Nåja, Stella är inte alltid en from liten ponny. :devil: Hon var lite sur och drog en gång med mig i slängtrav. Vet inte om jag vågar lägga upp det
klippet här. Folket i cafeterian kom till och med ut och undrade vad vi höll på med. :rofl:

Men hon är rolig att rida. Så länge hon får görar roliga saker så är hon lycklig!

Sadeln lånade jag av en stallkompis då sadeln jag lånat är i skåne och tävlar/tränar just nu. Den ligger riktigt bra, men Stella accepterar bara om
jag har fårskinnspadden under. Jag får skavsår på låren av den. :p

Chic; Tack så mycket. Jag tycker att jag sitter så ostabilt, lite på grund av sadeln och på grund av att jag inte tränat ordentligt sedan 2009. :p

SnigelEffekt; Vad snällt, tack! Ja ponnysar 4-ever. :love: :D

Donnatello; Men hon hoppar ju in som en kanin i alla fattningar, hon beter sig som att jag sticker glödande pinnar i sidorna på henne när hon ska få galoppera. :bump: :bump:
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Galoppfattningarna när du flyttar sidvärts innan är ju bättre än de andra! Hon behöver ju komma upp sig lite mer i fattningarna och inte skjuta iväg som en kanon ;).

Du sitter riktigt bra så sluta gnäll på dig själv :D.
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Jo, jag försöker rida sidvärts. Har precis "fått" börja med det och ridit det ett tag nu.
Har ju bara ridit rakt fram tills i början på mars, då började vi med stora volter och förvänd (har jag för mig).

Hon har ju ingen styrka och galoppera är skitkul. :bump: Så jag tror att det är därför hon hoppar iväg.

Tack!
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Håller med övriga, du överdriver gravt ang. dina egna tillkortakommanden, du rider skittrevligt och ponnyn är ju en ikon rent utstrålningsmässigt i sig.
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

Men :o Ser ni inte hur jag gungar runt i sadeln och sitter snett till höger. :o
Trodde att jag skulle bli sågad, därav garderade jag mig lite. :o

Tack så mycket mackan.

Visst är hon underbar. Det är så tråkigt att hon inte vill tävla.
 
Sv: Ny filmtråd på våra hästar....

älska ponnyn :love:
och du lyckas alltid så himla bra med musiken till dina filmsnuttar!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
3 039
Senast: Ridinglady
·
Utrustning Det börjar bli dags att börja fundera på att kanske ta sig ut på någon dressyrstart i sommar och jag behöver bettips eftersom man inte...
Svar
17
· Visningar
1 375
Senast: Fazeem
·
Hästmänniskan Hej! I början av det här året fick jag ta bort min gamla ponny som jag haft i 13 år, sedan jag var 14. Redan efter en vecka var jag...
Svar
10
· Visningar
1 625
Senast: Fiorano
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 829

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp