Nutrilett,Modifast

Pudlan

Trådstartare
Vet nån på detta fantastiska forum om det finns nått liknande Nutrilett, Modifast som är mjölkproteinfritt? Tänker på soppa/shake som måltidsersättning.
 
Vet nån på detta fantastiska forum om det finns nått liknande Nutrilett, Modifast som är mjölkproteinfritt? Tänker på soppa/shake som måltidsersättning.
Hittat better you ? Heter något liknande med ärta och havre. Går att dricka funkar bra bara provat några ggr ännu. Ska smaka vanilj. Men smakar mest ärtprotein. Går att skaka i hop i vattenflaskan.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Har ni några bra tips att få i en fem veckors valp mat? Hon vill bara dia men mamman börjar tröttna på 10 valpar som diar. De andra...
Svar
9
· Visningar
752
Senast: hollypolly
·
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 381
Senast: Amha
·
Kultur Jag är sugen på att försöka lära mig franska. Jag läste franska i 6 år i grundskolan, men det resulterade i mest teoretiska kunskaper...
Svar
15
· Visningar
732
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Kanske ger jag mig ut på farligt vatten nu, men, då får det väl vara så, då. Jag har en längre tid varit sjukskriven på grund av...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 550
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp