Nutrilett,Modifast

• Mat
  • Trådstartare Trådstartare Pudlan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 851

Pudlan

Trådstartare
Vet nån på detta fantastiska forum om det finns nått liknande Nutrilett, Modifast som är mjölkproteinfritt? Tänker på soppa/shake som måltidsersättning.

Vet nån på detta fantastiska forum om det finns nått liknande Nutrilett, Modifast som är mjölkproteinfritt? Tänker på soppa/shake som måltidsersättning.
Hittat better you ? Heter något liknande med ärta och havre. Går att dricka funkar bra bara provat några ggr ännu. Ska smaka vanilj. Men smakar mest ärtprotein. Går att skaka i hop i vattenflaskan.

Liknande trådar

Mat Känns som jag är sista personen som söker recept på fisk. Men har en sambo som upptäck sen tid tillbaka det med fisk är ganska gott... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
3 823
Senast: Kakis
·
Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 966
Senast: cassiopeja
·
Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 447
Senast: Freazer
·
Mat Vill höra om bukefalistenas julbord ! Extra kul om det varit med någon tvist eller något annorlunda tema. Eller om det bara varit ett... 2
Svar
35
· Visningar
1 841

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka