@happyrider, tycker inte alls du ska vara frustrerad, delvis är det väl därför du tar lite hjälp med honom nu. Att han inte är grundhanterad utifrån det han kanske "borde" är ju inte din skull.
@Maui: Himla fair att erbjuda provtid så allt stämmer
. Hoppas det ska klicka med alla parter
!
*kl
Ptja..vad säger man.."Somliga straffar gud medetsamma
". Tävlat idag, trots att syskonbarnet konfirmerades, dock ringde brorsan för knappa tio dagar sedan och talade om det
. Snälla maken och yngsta dottern åkte så skyllde vi på mitt jobb att jag inte kunde närvara..
Kan säga att "allt" jävlades innan jag kom iväg:
När jag skulle ställa upp Loppis i gången för att ta på trsp.skydd så gjorde hon en ponnymanöver och drog..
Vår ponny och äldsta dottern var iväg på cr med hennes snälla gudföräldrar som chaufförer.
Loppan smet för att leta efter sin lille kompis men korkat nog tog hon sin tillflykt in i paddocken. Tog väl ändå 10 minuter att överlista henne
. Suck.
Så när jag kört en bit kommer jag på att jag glömt min kavaj..Kraftigt efter min tidsplan, därtill ordentligt förkyld och ont i halsen, men nezeril och alvedon hjälper opp det hela lite. Fick gasa på lite för att få några minuters framridning..Äh,man ska väl inte skylla på massa yttre faktorer, he, he..Dåligt gick det iallafall, i båda klasserna..Synd för jag tycker det är en supermysig tävlingsplats!