Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får de ändra resultat så långt efter?Visade sig att de hade räknat fel. Jag blev trea kom de på nu flera timmar senare. Spelar ingen roll om jag blev tvåa eller trea men synd om min kompis som först vann men sen blev tvåa.
I den andra klassen slutade jag femma.
Vi har fått ett bud på vår lilla tre åring. Haft annons på henne och en tjej provred och hon skötte sig perfekt. Prutar en del men kanske lika bra att släppa henne Hon är ju för liten för oss.
Grattis igen maui!!! Duktigt gjort!
happy: Har tillbringat gårdagen med "din" ryttare och vi pratade om din häst såklart! det kommer bli jättebra tror jag.
@Gaia Det var det värsta vilken sprutt...
Hoppar du henne något uppsuttet?
Får de ändra resultat så långt efter?
Håller tummarna för att hon blir såld, är ju bättre att få ett bra hem snabbt än att stå med henne en längre tid o sen ändå få släppa henne billigt.
Jaha, jag trodde i min enfald att det var som i fälttävlan, du har en viss tid på dig att kontrollräkna o överklaga o sen är det kört.De får ändra hur långt efter som helst.
Har accepterat budet på henne så om hon går igenom på fredag så åker hon. Maken verkar vara mest ledsen för det.
Ha ha hahaha hahaha ha ha jag garvar ihjäl mig!I Luleå. Varför vet jag inte.