Usch så jobbigt när de är så brunstiga.
Har du hagar så du kan ha dem i olika?
Hehe, är det du eller domaren som tycker det?
Polly, då får vi hålla tummarna för att det blir befruktat
KL
Var ju i Skyrup i helgen. Hade riktigt fint väder och det var verkligen en fin anläggning. Ni kan ju gissa hurdan respekt jag hade för min 110 när jag innan dess kollat på 150
Haha, kändes minilitet till min fördel.
Att jag dessutom hade glömt mina ridbyxor hemma gjorde att allt blev helt galet. HAHA, klant Emma!!!
Jag är helnöjd med tävlingen och Ronaldo är en klippa, dessvärre var jag alldeles för nöjd efter hinder 6 att jag mot hinder 7 som var sista i grunden lite glömde av att hålla om. Nåja, en erfarenhet rikare och ett gott skratt fick jag
Tyvärr startade vi sent på eftermiddagen och domaren var lite trött. När det var min tur och klockan ringde så säger domaren när jag rider att att "Nästa på tur är Emma Johansson", la en volt och red an på nytt. Störde mig kanske inget direkt men ändå. På en så stor tävling borde det kanske inte ske.
Sista hindret i grunden som han stannade på, där trillade det ner en bom och det var inget "Avbryt" osv, så lite missförstånd menmen. Jag får skylla på min orutin.
Här kommer film, ni får ta min svordom med en nypa salt, det är på skämt
Får verkligen träna vidare på det där med en bra galopp, tycker det ser ut som om det går i slowmotion....