@happyrider 157 cm hög menar du va??! Han blir ju som klippt o skuren för dig. Snart dags att åka iväg för insittning?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får försöka lägga band på mig själv då....NEJ, Vänta en vecka så dom hunnit göra något!
ha ha såklart du kan fråga närsomhelst! Hon är inte knusslig utan svarar nog snällt. Tror jag träffar henne imorgon på tävling så jag ska luska lite hur han mår...Har lämnat bort lille bebisen hos inridaren....
Märklig känsla, ungefär som när man lämnar bort sina barn och tänker: måtte dom sköta sig....
Funderar på när det är ok att smsa och fråga hur det går? Efter första natten??
Det får du gärna göra!ha ha såklart du kan fråga närsomhelst! Hon är inte knusslig utan svarar nog snällt. Tror jag träffar henne imorgon på tävling så jag ska luska lite hur han mår...
Idag har vi tävlat igen och nu gick det bra igen Kom tvåa i msvc1 med 68%. Var bara tre plac.
Väntade sedan i över tre timmar o red LA3. Hade lite missar o kunde ridit bättre . Var 2 poäng från plac. 66 %.
Var samtidigt lag tävling för Bohuslän. Tre domare i msvc2 o de var ojämna. Två hade en ryttare som etta o den tredje på 12 plats. Skillnaden 10% De var stenhårda fyra av 20 över 62%.
En domare som dömde LB var också på dåligt humör 6 av 20 över 60%.
Tur att jag hade andra domare