Nu är jag lost, är det inte tillåtet? Grattis iaf till fint resultat, det var väl härligt!Såg nu i efterhand att flera ryttare startade LB och Msvc på samma tävling. Det är ju inte tillåtet. Konstigt att inte tdb håller reda på det.
Väldigt synd att vi missade varandra i Gäsene, helkonstigt med tanke på hur få starter det var på söndagen. Vi satt ju hela 125:an o tittade o packade sen ihop när de byggde om till 130. Kul med Saras placering! Det var min klubbkompis som vann 140, verkligen jätteroligt för henne!
Lilla Harriet har skött sig i helgen också, gick 110 nolla och 4 fel i 120 i lördags och igår var hon nolla på hinder i 120 men det krävdes än en gång en liten volt när hon inte ville svänga höger.... Synd med tanke på att hon var den enda hästen i klassen som var felfri på hinder! Nåja, det blev ju pris iaf och hon hoppar helt fantastiskt nu! Tydligen inte bara jag som tycker för när jag stod o filmade så hör jag en tjej hojta i sin telefon: Skynda dig, skynda dig, kolla på online nu, VAD är det för stam på den som hoppar nu????