Sv: Nummer 7 om våra fina 06r
..Nu tkr jag du är väl pessimistisk
..
Jag vet inte ang. snösulor att risken för att dom trampar av sig skorna är större? Hade det förra året och funkade jättebra så jag vet
..Blir nog till ponnisarna nu men min åker ju den 16 och där är inte så mycket snö..
You haven´t meet him..Hade det inte varit så´n brist på hovslagare+att han skor väl så hade jag nog bytt då han är liiite speciell att ha å göra med..
Mest frustrerad över att inte komma från går´n med någon kontinuerlighet. Underhållsridningen hemma brukar ju funka på vintern men, äh..det är bara att gilla läget å träna när det går å rätta sig efter dom förutsättningar som är.
Det är väl bara det att träningen är så rolig och givande och jag blir lite frustrerad över framtiden men å andra sidan har vi inga ambitioner direkt.
( Fast nu ljuger jag..för jag har visst ambition att utvecklas och träna å tävla..blir ett gift jue
..)
Men förhoppningsvis att det är ok. att vara lite off på vintern, att man ändå kan träna/tävla på en för mig lagom nivå trots några månaders paus på vintern..
Min ambition är att tävlingsmässigt kunna rida la i dressyr och det behöver inte vara nu till sommaren/våren..
Vet ju inte vad jag vill när hon kommer hem från fodervärd. Liiite fölsugen men det är ju också ett ganska dyrt projekt..