Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@AraSlei vad kul!
Vi har köpt hus, så samma funderingar här med eller främst hundgårdar!
Claes har blivit en grej här hemma.
Hussen: "Åh herregud, jag har precis dammsugit hela vardagsrummet och så tar Kosmos två steg in och helt plötsligt är det sand ÖVERALLT! Jag blir galen!"
Jag: "Claes skulle aldrig skräpa ner så..."
Jag messade länken till min exsambo förut bara för att visa hur söt han är.Claes har blivit en grej här hemma.
Hussen: "Åh herregud, jag har precis dammsugit hela vardagsrummet och så tar Kosmos två steg in och helt plötsligt är det sand ÖVERALLT! Jag blir galen!"
Claes har blivit en grej här hemma.
Claes bor hemma hos min kollega just nu!
Nej men så kul! Då måste du höra om han verkar så skön som de säger.Claes bor hemma hos min kollega just nu!
Claes bor hemma hos min kollega just nu!
Nej men så kul! Då måste du höra om han verkar så skön som de säger.
Yes, tjata på Monstermom! Min förut rätt avmätta vovve kampade som en tok på planen idag. Hon kan få igång de flesta vovvar!Ska fråga närmare vad för lek och liknande tidigare ägraren gjort med henne!
Visst, det stämmer att det inte är den mest livfulla- eller föremålsintresserade rasen. Men de exemplar jag träffat innan (vilket är väldigt många ändå) har absolut gått att få igång och tagga till lite!
Den här damen är väääldigt lugn. Men kanske är pga. den korta tiden som sagt. Jag ska höra mig för lite! Gör lite ont i mig om hon är så svårmotiverad till lek eftersom jag gärna vill ha med lek i min belöningskorg. Men får kanske med godis uppmuntra till lek så kanske hon därefter uppskattar det mer
Blir att läsa lite böcker och kanske tjata på @Monstermom
Ja!Jag verkar ha missat Claes-diskussionerna här i tråden. Men charmig ser han i alla fall ut!
Yes, tjata på Monstermom! Min förut rätt avmätta vovve kampade som en tok på planen idag. Hon kan få igång de flesta vovvar!
Ja men var det så enkelt!Pratar med folk från USA som tycker att vi är helt galna som inte avlar på hundar med HD fel. För att det blir för lite hundar kvar att avla på då. Man kan ju fixa HD med att byta ut höften på hunden.