Åh nej, jag håller tummarna!!Calibra har blivit mycket mera halt sen i går. Är påväg hem från fjällen och har fått veterinärtid till imorgon förmiddag.
Usch..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh nej, jag håller tummarna!!Calibra har blivit mycket mera halt sen i går. Är påväg hem från fjällen och har fått veterinärtid till imorgon förmiddag.
Usch..
Funderar över hundrastgård modell lite större som lätt nås med bil från Södermalm?
Tanto kan man inte köra till och dåren vill springa så fort hon kan.
De enda stoora rastgårdar jag vet är ute på Lidingö. Vet dock inget om hur det är att köra bil från Södermalm ditFunderar över hundrastgård modell lite större som lätt nås med bil från Södermalm?
Lillkyrka?
Hos den där wannabe-corgin och hennes rätt galna kompisar - massa yta att springa på, och "bara" 1½ timme från sthlm
Hos den där wannabe-corgin och hennes rätt galna kompisar - massa yta att springa på, och "bara" 1½ timme från sthlm
Varit ute och koppeltränat igen (det är dagens promenader). Tog sikte på en av de tomma hästhagarna denna gången för enkelhetens skull. Det gick jättebra! Fram tills att det flög upp en hare fem meter ifrån oss Men lek med en random pinne och godissök hjälpte! Sen fick man gå fint igen. Regeln är att hon inte får vara längre fram framför mig än hon själv är lång. Max så att svansen är vid mina ben. Och hon får inte gå in framför mig. Strikta regler på kollot!
Men vissa perioder kunde vi gå säkert 10-15 meter i taget! Så för att vara andra gången vi tränar tycker jag det är okej.
Har även klippt klorna och tränat stadga i soffan. Kan nu ha godisen fem cm från hennes nos och säga nonsensord utan att hon tar den! Vilket jag tar som att hon förstår ordet Varsågod
Funderar över hundrastgård modell lite större som lätt nås med bil från Södermalm?
Den på Djurgården är stor tycker jag och du parkerar precis bredvid.
Men fy - vad händer med allt nuCalibra har blivit mycket mera halt sen i går. Är påväg hem från fjällen och har fått veterinärtid till imorgon förmiddag.
Usch..
Blir så trött på allt.Men fy - vad händer med allt nu
Dags att släppa henne fri på fält o i skogen ihop med systrarnaMen nu har vi fått ett svar om Lilla S. Hon ska in på en slutgiltig bedömning.
Tack! Var ligger den i förhållande till...något annat?
Bedömningen görs utifrån det mattrial som redan finns. Hunden ska väl mest med för sakens skull.Dags att släppa henne fri på fält o i skogen ihop med systrarna
Men nej, som om ni inte haft nog med problem med Lilla S. Håller tummarna för att det inte är något allvarligt.Calibra har blivit mycket mera halt sen i går. Är påväg hem från fjällen och har fått veterinärtid till imorgon förmiddag.
Usch..
Oj va majestätisk! Vet inte om man ska säga vacker eller ståtlig! Både och troligen! Och då är inte vinthundar min typ av hund sorry.Inte min bild, men jag måste visa den ändå. Den dök upp i mitt nyhetsflöde på facebook för en stund sedan En uppfödarbekanting som fotograferat.