Sv: nu slutar jag rida!! *långt*
Vilken hemskt ridlärare .
Finns det ingen möjlighet att rida för någon annan ridlärare?
Vilken hemskt ridlärare .
Finns det ingen möjlighet att rida för någon annan ridlärare?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
tränare är inte aktuellt.
balansen är kass hela tiden, har alltid varit. jag har alltid varit den klumpiga fega eleven på ridskolan som ofta blev stående i mitten av ridhuset när det var dags för galopp eller hoppning. ridläraren fick alltid sänka hindrena åt enbart mig. jag gick ofta dit eller därifrån med stor klump i magen, hände ibland att jag bröt ihop o grät under lektionerna.
ridlärarna brydde sig aldrig om mig utom enbart de som var duktiga...
rider många gånger med knut i magen fortfarande o "tvingas" göra sånt jag inte vill, blir oftast "övertalad" eller gör det ändå med gråten i halsen.
jag kan inte linda ben, det blir alltid fel, jag kan inte sadla, sadeln hamnar antingen för långt fram, eller för långt bak eller så lessnar folk för att jag är så långsam
jag kan fortsätta hur länge som helst
jag orkar inte med det här längre...jag älskar hästar men...ska det vara såhär? ska det inte vara KUL o rida o umgås med hästar?
jag red på stjärnholm några gånger men sen hade de inte tid med oss (red privat) där så det blev bullersta istället, tyvärr! Agge red jag när jag red på stjärnholm o han är den mysigaste ponnyn jag ridit tror jag!Jag har bott i Oxelösund/Nyköping större delen av mitt liv, ska upp dit och hälsa på syskon och mor den 16:e. Jag red på Stjärnholms Ridskola, var rider du?
Usch, vilken trådkapning jag gör nu.
Ja, ursäkta men med den inställningen kommer du ju inte att lära dig nåt heller. Det kanske är dags att sluta tycka synd om dig och bestämma dig för nåt? Antingen fortsätter du o rida, skaffar en tränare och försöker för glatta livet.....eller så lägger du av.
Just my opinion
han är tinker han med hihi vet inte hur länge han stått där dock, var ju bara där några gånger