M
maboroshi
Inte nog med att nya köparen visade sig vara ett svin. De jag köpte hästen av är nu på mig och påstår att jag förfalskat hans vaccinationsintyg! Jag köpte hästen i slutet av dec och de påstår att jag skulle skrivit dit tre vaccinationer som var i mars och oktober 2003 bla. Varför i helvete skulle jag göra det? De påstår att jag undernärt hästen dessutom fast han såg ut som ett ök när han kom och jag var den som gav honom mat och mineraler mm. Dessutom skulle jag förstört hästen mer (de påstod att han var ok när han köptes av mig men han visade sig ha spatt på BÅDA bak och markerade halt alla fyra) fast jag inte ens red honom mer än 3 ggr och då i skritt i skogen! Dessutom köpte jag specialskor åt honom mm och gjorde fan allt för honom.
Vad fan ska jag göra? Har ni nummer till BRA advokater i sthlm som man kan nå omgående? Denna Deckeman är upptagen på annan ort.
För övrigt reas nu denna "tävlingshäst" ut på bukefalos som dessutom är triangelmärkt och som jag sålde som sällskap då han behövde VILA. Han tvingas nu hoppas och gå hård dressyr och dessutom ska han tydligen bli drogad och grejjer för att inte känna av detta.. Vad fan ska jag göra? Ni får gärna även maila mig om detta eller skicka pm.
Jag har inte ens råd med min egen hyra för jag gjorde allt för den hästen och nu måste jag sälja alla mina möbler mm för att ha råd med en jävla advokat.. inte bara mot en människa utan två!
Vad fan ska jag göra? Har ni nummer till BRA advokater i sthlm som man kan nå omgående? Denna Deckeman är upptagen på annan ort.
För övrigt reas nu denna "tävlingshäst" ut på bukefalos som dessutom är triangelmärkt och som jag sålde som sällskap då han behövde VILA. Han tvingas nu hoppas och gå hård dressyr och dessutom ska han tydligen bli drogad och grejjer för att inte känna av detta.. Vad fan ska jag göra? Ni får gärna även maila mig om detta eller skicka pm.
Jag har inte ens råd med min egen hyra för jag gjorde allt för den hästen och nu måste jag sälja alla mina möbler mm för att ha råd med en jävla advokat.. inte bara mot en människa utan två!