Nu har jag tänkt på detta i flera år *låthjälp*

blizz

Trådstartare
Ni är så bra på allt, hörni! Så här får ni världens bästa låtsignalement av mig: Tjej som sjunger på franska, typ trevlig pop som låter glad och snäll, man hörde låten en del under 90-talets senare halva. Jag tror låten är ifrån denna period, men det kan även hända att det egentligen är en äldre låt... Snälla!
 
Sv: Nu har jag tänkt på detta i flera år *låthjälp*

inte den tyvärr, men tack ändå!
 
Sv: Nu har jag tänkt på detta i flera år *låthjälp*

Är hela låten på franska?

Jag tänker på Vanessa Paradis - Joe le Taxi men den är från 1988.
 
Sv: Nu har jag tänkt på detta i flera år *låthjälp*

Den var det inte heller. Hela låten är på franska, det är jag iallafall ganska säker på. Den enda delen av låten jag har i huvudet är refrängen, som jag nynnar på väldigt kompetent låtsasfranska.
 
Sv: Nu har jag tänkt på detta i flera år *låthjälp*

Ni är så bra på allt, hörni! Så här får ni världens bästa låtsignalement av mig: Tjej som sjunger på franska, typ trevlig pop som låter glad och snäll, man hörde låten en del under 90-talets senare halva. Jag tror låten är ifrån denna period, men det kan även hända att det egentligen är en äldre låt... Snälla!

http://www.youtube.com/watch?v=bQkB-WWzsbg

??
 
Sv: Nu har jag tänkt på detta i flera år *låthjälp*

+ Myssan
nope, ingen av de tyvärr.
 
Sv: Nu har jag tänkt på detta i flera år *låthjälp*

Ahaa:idea: Är inte så insatt i fransk musik förutom det som spelats en massa på radio:D
 
Sv: Nu har jag tänkt på detta i flera år *låthjälp*

Worth a try! Haha jag har flera gånger fått för mig att vissa låtar är från något annat årtioende sen har folk spelat låten och så visar den vara sig från en annan tid.
 
Sv: Nu har jag tänkt på detta i flera år *låthjälp*

kl

ingen av dessa låtar är det.. Fyll gärna på med fler om någon har något på lut!
 
Sv: Nu har jag tänkt på detta i flera år *låthjälp*

Piaf är för gammalt, Carla Bruni är det inte heller tyvärr.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 970
Senast: manda
·
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 671
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 201
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 135
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp