madeleinewall
Trådstartare
Nu har det gått 2 veckor sedan vi bestämde att våran 12.5åriga hund fick somna in.Saknar han så mycket.. Men vet att han har det bättre nu och slipper att ha ont isf
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken vacker gammal gentleman
Så himla sorgligt att dom lever så kort
Har redan ångest över min "tant" men det får mig att uppskatta varje dag jag får med henne & att aldrig ta henne för given!
Hoppas att du snart kan se tillbaks med ett leende!
//Camilla
Näe.. Den första egna blir alltid lite speciell antar jag!
Gabbi är min första egna som vuxen och hon har diverse skavanker som gör att hon redan nu (sju år) lever på övertid men det får mig bara att uppskatta henne ÄNNU mer! Kommer aldrig att få en sådan hund igen!
Det var därför jag skaffade min yngsta! Skulle Gabbi ha levt ut sitt liv hos mig, som ensamhund, så hade det förmodligen dröjt länge innan jag skaffade hund igen!
Lycka till med den nye parveln!
Förstår att du saknar din vän! Han var verkligen fin. Vad var det för ras?
Det är nog så att den första hunden blir den som sätter djupast spår i en. Det är nu 8 dagar sen Mirage somande och jag saknar henne oerhört. Hon skulle fylla 14år i september. Jag önskade att hundar inte hade så kort levnad.
Jag sitter nu och letar i annonser efter en som liknar Mirage men hon var ju blandras så det blir svårt att hitta.
Vad är det för en ny vovve som kommer nästa helg?