Nu har han fått somnat in:(

madeleinewall

Trådstartare
Nu har det gått 2 veckor sedan vi bestämde att våran 12.5åriga hund fick somna in.Saknar han så mycket.. Men vet att han har det bättre nu och slipper att ha ont isf
DSC_0133.JPG
DSC_0156.JPG

Sv: Nu har han fått somnat in:(

Vilken vacker gammal gentleman:love:
Så himla sorgligt att dom lever så kort:cry:
Har redan ångest över min "tant" men det får mig att uppskatta varje dag jag får med henne & att aldrig ta henne för given!
Hoppas att du snart kan se tillbaks med ett leende!
//Camilla

Vilken vacker gammal gentleman:love:
Så himla sorgligt att dom lever så kort:cry:
Har redan ångest över min "tant" men det får mig att uppskatta varje dag jag får med henne & att aldrig ta henne för given!
Hoppas att du snart kan se tillbaks med ett leende!
//Camilla

Ja gammal vart han om man ser han storlek så sen pigg och glad in i det sista..Va höfterna det börja bli problem med så därför fick man ta det svåra beslutet:( Ja man ska verkligen uppskatta verkligen tiden med sin hund..tråkigt nog finns det ingen hund som kan bli lika gammal som en...
Ja det kommer ny familje medlem nösta helg så man får glädjas åt det.. Men finns ingen som kan ta platsen som sin egna första egna hund:(

Näe.. Den första egna blir alltid lite speciell antar jag!
Gabbi är min första egna som vuxen och hon har diverse skavanker som gör att hon redan nu (sju år) lever på övertid men det får mig bara att uppskatta henne ÄNNU mer! Kommer aldrig att få en sådan hund igen!
Det var därför jag skaffade min yngsta! Skulle Gabbi ha levt ut sitt liv hos mig, som ensamhund, så hade det förmodligen dröjt länge innan jag skaffade hund igen!
Lycka till med den nye parveln!

Näe.. Den första egna blir alltid lite speciell antar jag!
Gabbi är min första egna som vuxen och hon har diverse skavanker som gör att hon redan nu (sju år) lever på övertid men det får mig bara att uppskatta henne ÄNNU mer! Kommer aldrig att få en sådan hund igen!
Det var därför jag skaffade min yngsta! Skulle Gabbi ha levt ut sitt liv hos mig, som ensamhund, så hade det förmodligen dröjt länge innan jag skaffade hund igen!
Lycka till med den nye parveln!

Ja dom blir ju alltide det. Ja man får hopppas på att ni får mycket rolig tid kvar tillsamman:)

Ja Tack, Så får vi se hur den nya är han är iaf vildast och envisast i kullen:P

Förstår att du saknar din vän! Han var verkligen fin. Vad var det för ras?
Det är nog så att den första hunden blir den som sätter djupast spår i en. Det är nu 8 dagar sen Mirage somande och jag saknar henne oerhört. Hon skulle fylla 14år i september. Jag önskade att hundar inte hade så kort levnad.
Jag sitter nu och letar i annonser efter en som liknar Mirage men hon var ju blandras så det blir svårt att hitta.
Vad är det för en ny vovve som kommer nästa helg?

Förstår att du saknar din vän! Han var verkligen fin. Vad var det för ras?
Det är nog så att den första hunden blir den som sätter djupast spår i en. Det är nu 8 dagar sen Mirage somande och jag saknar henne oerhört. Hon skulle fylla 14år i september. Jag önskade att hundar inte hade så kort levnad.
Jag sitter nu och letar i annonser efter en som liknar Mirage men hon var ju blandras så det blir svårt att hitta.
Vad är det för en ny vovve som kommer nästa helg?

Ja sakanaden är otroligt stor.. Han är en korsning mellan schäfer/golden.
Ne skulle va underbart om en hund kunna bli lika gammal som en själv.. Ja då kan det bli svårt att hitta lika..beklagar att ni måsta ta bort henne:( Ja det blir en sprallig Saluki kille:)

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 252
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 231
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 912
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 960
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka