Nu ger jag UPP!!!

Sv: Nu ger jag UPP!!!

Tja vi har tävlat något mer för ett par år sedan. Då blev det en del prov under samma sommar eftersom att vi gick bruks också. Märktes ingen skillnad då tror jag. Men kanske kanske kan det vara en idé... Jag har aldrig haft problem att komma sist, så det är inga problem. *hm* Blir till hösten i så fall...

Detta kanske inte riktigt har med saken att göra men jag hade en jättesnygg tik, som skulle göra karriär i utställningsringen var det tänkt. Det var bara ett litet problem. Så fort hon kom in i ringen blev hon som förbytt och visade upp sig från sin allra värsta sida. Kutade med ryggen, hoppade på tre ben etc. Sekunderna innan man äntrade ringen showade hon runt och tyckte livet var superkul ;) Likadant efter bedömningen.

Provade det mesta för att få igång henne i ringen men det gick inte. Hon lyckades trots allt få CK men någon champion blev hon aldrig :cool:

Mmm vi har haft en snygg och blyg pudeltjej. Ett Cert blev det och sen så blev det inget mer. Hennes bror blev Nordisk vinnare ett år, så de var ju lite fina :)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 601
Senast: fixi
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
969
Senast: igbest
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 773
Hundträning Tänkte skapa en ny tråd för dom som tränar bruks då den gamla inte var uppdaterad på så länge. Egentligen så tränar jag inte så mycket...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
11 274
Senast: Carolininen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Barmarksdrag/canicross
  • Retrievertråden