Nu går hon :)

Mynta2

Trådstartare
10 steg kan hon gå ( 10 mån i torsdags), och det gör hon flera gånger/dag. Ha ha, vad kul det är. Från 2 steg i september, sen hände inte mycket, men på 1 vecka: 3-7-10 steg..bara sådär. Vad roliga dom ser ut när dom går många steg. Bredbent med armarna rätt ut :). Snart springer hon väl, så man får extra mycket att göra * ha ha*. Snacka om att dom utvecklas i raketfart...knappt man hänger med.

Sv: Nu går hon :)

Vad roligt :D
Det har gått fort för mina kompisars döttrar också att börja gå (oxå kring 9-10 mån ålder) jag är ganska nöjd med att Rasmus fortfarande kryper, än så länge är jag snabbare än honom ;)

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 747
Senast: Lavinia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 202
Senast: malumbub
·
Småbarn Vi håller på att utveckla gården med bland annat nötdjur. Vi kör det på f-skatt och har andra jobb vid sidan av. Vi har en 3åring och...
Svar
17
· Visningar
2 750
Senast: Emtherlia
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 864
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Storlek röd Kong?
  • Annonsera mera hundar 2