Nu får avel vara för min del

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Leteng
  • Startdatum Startdatum
Sv: Nu får avel vara för min del

Nu svara jag allmänt!!!det är så trist sitter här nu med hjärtat i halsgropen jag känner igen tecknet....maiden sto tog på första brunsten förra året...frid å fröjd...för att upptäcka till jul att vänta nu min lilla väna väsen var åter igen en drake (hon är snäll men ser ut som en drake när man ska borsta å kommer med täcken) jahaja ombetäckning i år....tar på 1 brunsten igen och så igårkväll ( hon är snart på 90 dygn) ser jag draktendensern igen och samma i morse...

känner igen tecknen tror tyvärr att hon reseorberat igen!!jamen vad är för fel...hon är kollad av vet i år innan betäckning allt såg fint ut och inga inflamationer el bakterier....tyvärr har dom drabbats av sommarförkylning här...(första ggn nånsin som mina hästar blivit förkylda) det omnämnda stoet fick snorig näsa men ingen hosta som en del andra som bara fick hosta. kan det trotts allt varit abortvirus:eek::confused:

ja nu återstår att avvakta någon vecka till å sen göra nytt ultraljud för att se...och för att ev få ut försäkringen som jag tog i år för säkerhets skull....man blir så less...

ska man börja räkna på allt man lagt ut som ej ingår i försäkringen så är det sista ggn jag försöker med henne.

Vet att det varit ett struligt år för många med svårigheter som resorbtion när vårvärmen byttes i kyla sen inga brunster någon annan som har några erfarenheter? vet ju att det är många veterinärer här någon som har nått att komma med?

:confused:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
14 684
Senast: Johanna1988
·
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
31 555
Senast: Elendil
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 472
Senast: lundsbo
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 662

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka