Nu bär det av!

Sv: Nu bär det av!

Jättesöt liten tjej! :love:

Hjälp vad spännade förlossningsberättelse du har nu :D
Tur att sambon kunde vara med som barnmorska!
Tänker på en artikel i aftonbladet för inte så länge sedan där mannen svimmade och körde av vägen..

Lycka till med den lilla! :bump:
 
Sv: Nu bär det av!

Usch vad tråkigt för dig! Jag tyckte personalen var jättegullig!
 
Sv: Nu bär det av!

Va bra..
Då har jag lite hopp för nästa gång...:)
 
Sv: Nu bär det av!

Vilken sötnos :D
Ser alltid så gott ut när dom ligger och sover tryggt på någon förälder.

Men huh, skönt att det gick bra att föda i bilen,
är dock himla glad att jag slapp något sådant så förvirrad som jag var. :angel:
 
Sv: Nu bär det av!

Grattis till den lilla pärlan !

Hade ni kört några 100 meter till så hade ni nästan stått på våran gårdsplan :D

Squirlett:
När jag kom in på Näl så var första sköterskan väldigt trevlig & så men när jag sedan kom in på "mitt" rum i väntan på att mina värkar förhoppningsvis skulle sluta så kom det en annan sköterska som först verkade väldigt sur & tvär men medans tiden gick så var hon väldigt bra. Och när jag tre veckor senare ÄNTLIGEN fick åka hem så var hon en av det gladaste. Även alla andra sköterskorna tyckte jag var väldigt hjälpsamma.
Sen att jag vantrivdes med att vara i själva situationen är kanske en annan sak. (Vara bland mycket folk är pina, sen att behöva vara bland folk jag inte känner ska vi inte tala om)

*f´låt TS för liten trådnappning*
 
Sv: Nu bär det av!

:) Har sett flera hästhagar utefter vägen dit. Nu satt jag i ambulans så jag såg inget alls:p
 
Sv: Nu bär det av!

:D Även om du hade kunnat se ut så tror jag inte att du hade kollat SÅÅ himla mycket på utsikten utanför bilen. Tror du var mer koncentrerad på annat just då :D
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag håller på att få spader. Fick mitt första barn för knappt en vecka sen och har sedan dess inte kunnat sova på grund av ryggvärk. I...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 974
Senast: Dorinda
·
Gravid - 1år Jag behöver en tråd med tips kring BLW (baby lead weaning) och plockmat! Vi har en 6-månaders hemma som vi precis har börjat med. Från...
2 3
Svar
59
· Visningar
1 969
Senast: Lingon
·
Övr. Barn Hur gör man egentligen? Varför är det så svårt? Vår sexåring vill i stort sett aldrig gå och lägga sig. Nu är klockan efter 23 och hon...
2
Svar
39
· Visningar
2 933
Senast: Linn-Nora
·
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 767
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #9
  • Köpa stamtavla av uppfödare?

Hästrelaterat

  • Smaklig munkpeppar
  • WE-tråden
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp