Nu bär det av!

M

Marie_C

Till förlossningen!

Har regelbundna värkar + att jag haft en blödning. Ska bara packa väskan först. Inte hunnit göra det än, bebis är beräknad till den 16.
 
Sv: Nu bär det av!

ojoj...spännande värre...
Lycka till...:bump::banana::bump:
 
Sv: Nu bär det av!

WoW! Lycka till! Tänker på dig just nu, och är avundsjuk som attans! Vill att min ska komma nu också! (BF 30:e)
 
Sv: Nu bär det av!

Min kusin är också beräknad till den 16: de, men hos henne är allt lugnt än (vad jag vet). Sist jag hörde ngt (på midsommar) ville hon bara att barnet skulle komma ut och hon hade lite känningar.

Hoppas du har en gullig bäbis hos dig nästa gång du tittar in här och att allt går bra!
 
Sv: Nu bär det av!

Hej

Kan berätta att Marie och Johan fick en flicka 070707 kl. 03.45
2950g och 46 cm tror jag att det var... Mor och dotter mår fint!

Underbart!!:love: Är så glad för deras skull...:banana:
 
Sv: Nu bär det av!

Hej

Kan berätta att Marie och Johan fick en flicka 070707 kl. 03.45
2950g och 46 cm tror jag att det var... Mor och dotter mår fint!

Underbart!!:love: Är så glad för deras skull...:banana:

GRATTIS

Härligt personnummer :D

Hoppas min bebis också blir sådär lagom liten ;)
 
Sv: Nu bär det av!

Grattis till TS!!!
Hoppas allt gick bra...

Hoppas min bebis också blir sådär lagom liten ;)

Säg inte det. Det sägs ju att större bebisar hjälper till mer på vägen ut. Jason vägde nästan 2 kg mer än denna och han tog sig ut rätt mycket på egen väg. Behövde inte hjälpa till mycke alls...
 
Sv: Nu bär det av!

Det sägs ju att större bebisar hjälper till mer på vägen ut. Jason vägde nästan 2 kg mer än denna och han tog sig ut rätt mycket på egen väg. Behövde inte hjälpa till mycke alls...


Vi kom som champagnekorkar allihop. Jag störst på 3050g och äldre brödera ca 2900g..:D
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag håller på att få spader. Fick mitt första barn för knappt en vecka sen och har sedan dess inte kunnat sova på grund av ryggvärk. I...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 974
Senast: Dorinda
·
Gravid - 1år Jag behöver en tråd med tips kring BLW (baby lead weaning) och plockmat! Vi har en 6-månaders hemma som vi precis har börjat med. Från...
2 3
Svar
59
· Visningar
1 969
Senast: Lingon
·
Övr. Barn Hur gör man egentligen? Varför är det så svårt? Vår sexåring vill i stort sett aldrig gå och lägga sig. Nu är klockan efter 23 och hon...
2
Svar
39
· Visningar
2 933
Senast: Linn-Nora
·
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 767
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattbilder #9
  • Köpa stamtavla av uppfödare?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp