Nu är nära!! SEGERSJÖ.

S

superman

Hittade inte tråden så jag fixar en ny.
Ge mig lite feeling om Segersjö.

Sv: Nu är nära!! SEGERSJÖ.

Sköna gräsmattor:D vill jag nog säga i stället för gröna.....

Skämt åsido, finaste tävlingsplatsen i Sverige just nu tycker jag!
Lite dyrt bara:grin:

Tror jag kommer!! Jobbet har skickat mig på utbildning i Stockholm under hela hösten vilket gör tränandet och tävlandet lite mer komplicerat. Kommer vara i Stockholm varannan vecka och ha hemstudier varannan vecka! Nu ska det bli något stort av mig, tror de!!:angel:

Tror jag kommer!! Jobbet har skickat mig på utbildning i Stockholm under hela hösten vilket gör tränandet och tävlandet lite mer komplicerat. Kommer vara i Stockholm varannan vecka och ha hemstudier varannan vecka! Nu ska det bli något stort av mig, tror de!!:angel:

Ack vad de bedrar sig?!...:D:rofl::rofl:

Jag har lite bilder från 2007! :D

IMGA0105.jpg

IMGA0104.jpg

IMGA0103.jpg

IMGA0102.jpg

IMGA0101.jpg

segersjo3.jpg

segersjo1.jpg

Finaste banan i Sverige anser jag.

Jag ska då jobba i stallet alla dagar så jag blir en av alla som servar er lite ^^... Blir tredje året att springa med is och kolla pass hehe.

Längtar!

Ska vara hinderfunktionär i terrängen, så det bli en rolig helg.

:laugh:

jag tänkte åka dit och titta men jag hittar ingen info på deras hemsida om när klasserna börjar eller vad det kostar i inträde, nån som har koll på det?

Fre 16.00 dressyr 25 ekipage CNC*
Lör 8.00 dressyr för resterande i CNC* samt CNC***
13.00 Terräng
Sön 13.30 Banhoppning
16.30 Prisutdelning

Det är CNC* först och sen CNC*** direkt efter eller?

*delvis kl*

Härligt! Då blir det ut och foto alla vackra hästar i år igen på segersjö

Fasen att terrängen är på Lördagen... jag som sett fram emot så mot detta. Vi ska på bröllop på Lördagen nämligen... hur länge kan terrängen tänkas hålla på?

Någon som vet någon annan terrängtävling som hålls inom det närmaste?

Senast ändrad:

3-3,5 h skulle jag tippa på. Så efter 16 borde terrängen vara klar.

Annars har ju Stora Wäsby CCI* och CNC** på Täby galopp 19-21 sept.

Folkfest....gröna gräsmattor...otroligt vackra hinder....fantastisk tävling!:love:

Mm med betoning på folkfest. :idea:

Som tävlingsarrangemang är där en del som inte hade accepterats någon annanstans men pga miljö/bana etc så är alla rädda om den.

Men det är väl spännande att inget veta :D

Och enl SMHI ska det inte regna .. håller tummarna för att det blir så

Mm med betoning på folkfest. :idea:

Som tävlingsarrangemang är där en del som inte hade accepterats någon annanstans men pga miljö/bana etc så är alla rädda om den.

Men det är väl spännande att inget veta :D

Och enl SMHI ska det inte regna .. håller tummarna för att det blir så

Undrar vad du menar:cool: Men har själv funderingar var både preliminära och defenitiva startlistor tagit vägen:confused::confused:. Men det har jag förstått att det inte kan ligga arrangören till last utan equipe. Har även fått rapport av hyfsat säker källa att bla equipe ställt till med annat också. Ska bli spännande att åka dit :angel:

Undrar vad du menar:cool: Men har själv funderingar var både preliminära och defenitiva startlistor tagit vägen:confused::confused:. Men det har jag förstått att det inte kan ligga arrangören till last utan equipe. Har även fått rapport av hyfsat säker källa att bla equipe ställt till med annat också. Ska bli spännande att åka dit :angel:

Du ser.... Vilken tur att man håller kvar vid sitt gamla Exel och träribbor ;)

Inte ofta jag håller med dig men i detta fallet så! Det är ju skandal att en såpass stor tävling inte får ut några startlistor...om nu inte Equipe funkar så är det väl bara att sätta sig och plita ned listorna för hand och lägga ut dem.:mad:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Medaljerna vid Folksam SM i fälttävlan för seniorer individuellt och i lag ska fördelas vid Segersjö Fälttävlan på herrgården utanför...
Svar
0
· Visningar
101
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I förra veckan blev det klart att Segersjö får arrangera EM i fälttävlan för young rider och juniorer 2026.
Svar
0
· Visningar
104
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig. Jag är...
Svar
19
· Visningar
855
Senast: ufot
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Den stora forumuppdateringen är nu genomförd. Det mesta som skett är dock sådant som ni inte bör märka mycket av. Det handlar inte om så...
2
Svar
25
· Visningar
1 189
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden