Nu är nära!! SEGERSJÖ.

Sv: Nu är nära!! SEGERSJÖ.

Man svängde vänster över vägen igen och hoppade stenmur + litet hinder ovanpå muren, sen över ett dike.

och fortsatte tillbaka igen till slottsparken över lilla muren (samma som 1*) och därefter runda i parken :D

Enl vissa var den svårare iår men samtidigt så var Kvarnen och Båthuset enklare.

Ja jag tyckte väl att det såg lite annorlunda ut vid kvarnen och båthuset när jag tittade på dina bilder.

Ja jag tyckte väl att det såg lite annorlunda ut vid kvarnen och båthuset när jag tittade på dina bilder.

mm Kvarnens häckar var iår på rak linje. (Ifjol på båge)
och vid Båthuset var b borta. (Förra året var det kombination a-b i vatenbrynet)

Sen tillkom det lite mer :D

Citat:

Fio, har du med din kamera för jag glömde min?

Nej, vad ska jag med fler kort på mig till??? Det är ingen skillnad nu från 2005.....

Slut citat.

Men för guds skull, ge henne namnen på fotograferna innan hon utvecklas till Cruella de Vils syster!:eek::devil:

Citat:

Fio, har du med din kamera för jag glömde min?

Nej, vad ska jag med fler kort på mig till??? Det är ingen skillnad nu från 2005.....

Slut citat.

Men för guds skull, ge henne namnen på fotograferna innan hon utvecklas till Cruella de Vils syster!:eek::devil:

Fast nu var det inte kort på mig som jag letade efter utan av en helt annan anledning...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Medaljerna vid Folksam SM i fälttävlan för seniorer individuellt och i lag ska fördelas vid Segersjö Fälttävlan på herrgården utanför...
Svar
0
· Visningar
101
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I förra veckan blev det klart att Segersjö får arrangera EM i fälttävlan för young rider och juniorer 2026.
Svar
0
· Visningar
104
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Det börjar bli dags för mig att leta efter en ny häst och jag undrar om ni har något tips på en ny ras som skulle passa mig. Jag är...
Svar
19
· Visningar
855
Senast: ufot
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Den stora forumuppdateringen är nu genomförd. Det mesta som skett är dock sådant som ni inte bör märka mycket av. Det handlar inte om så...
2
Svar
25
· Visningar
1 189
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden