Sv: Nu är nära!! SEGERSJÖ.
*skratt*
Ska hälsa henne det.
Snabbresumé från mig. Inte särskilt bra resultatmässigt men en fantastisk häst hela helgen igenom
Absolut bästa känslan i dressyr på hela året, kunde inte hålla tillbaka leendet under programmet. I terrängen var han klockren, sen att jag totaltabbade mig på en kombination och la honom på ett sätt han absolut inte kunde rädda mig från kan han inte hjälpa. Gick som tåget hela vägen annars. Och hoppningen, ja vad säger man, alltid stople ut med honom. Novali skällde på honom för att han inte lyfter på fötterna åt mig, så han fick några extra morötter för att han inte skulle bli så ledsen. Bytet till hackamore och utan skydd kändes rätt iaf även om det är en liten "process".
Fotade som vanligt men inte så mycket och blev inte särskilt nöjd.
CNC*** terräng:
Kieran Carey
EW - Overlord
Grafman
Berg igen
Mia Hastrup
Hannes två och tre
Caroline Kjellman - Mr Marco igen
Rebecka Tell
Ida Sandin - Oxford igen
Johan och Tom
William och Nike igen
Anneli Persson
Kieran igen
Chistoffer igen
Hoppning CNC*:
Johan
Katrin
Fio två tre fyra fem
EW igen
Järn och den extremt söta hästen
Murray med mams är alltid en trevlig upplevelse...och JA Mamma Murray, jag SKA gå till doktorn med min hosta!
*skratt*
Ska hälsa henne det.
Snabbresumé från mig. Inte särskilt bra resultatmässigt men en fantastisk häst hela helgen igenom
Absolut bästa känslan i dressyr på hela året, kunde inte hålla tillbaka leendet under programmet. I terrängen var han klockren, sen att jag totaltabbade mig på en kombination och la honom på ett sätt han absolut inte kunde rädda mig från kan han inte hjälpa. Gick som tåget hela vägen annars. Och hoppningen, ja vad säger man, alltid stople ut med honom. Novali skällde på honom för att han inte lyfter på fötterna åt mig, så han fick några extra morötter för att han inte skulle bli så ledsen. Bytet till hackamore och utan skydd kändes rätt iaf även om det är en liten "process".
Fotade som vanligt men inte så mycket och blev inte särskilt nöjd.
CNC*** terräng:
Kieran Carey
EW - Overlord
Grafman
Berg igen
Mia Hastrup
Hannes två och tre
Caroline Kjellman - Mr Marco igen
Rebecka Tell
Ida Sandin - Oxford igen
Johan och Tom
William och Nike igen