Sv: Nu är jag UPPRÖRD!!!
Ja det menar jag även om det är stor skillnad mellan tex grönis o sib husky.
PL
Ja det menar jag även om det är stor skillnad mellan tex grönis o sib husky.
PL
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att folk köper Chihuahua eller nån Kines för 16000-25000:-, tycker då fan jag är mer korkat än o köpa en blandras för 7000:-
Å vad e d nu för fel på de raserna då?
Från en som har två Kineser
Det va nog menat som att de är onödigt dyra.
Det håller jag med om.
Men det är väl nåt mode på dessa, därav priserna..
(men för övrigt skitsöta hundar)
Ungefär så mena ja.
ja vi har ju nyss, eller nyss å nyss, dom är 4 veckor. blandras..
mamman är pitbull och rottweiller (stavning?) dom rsaerna älskar jag, men jag vet att det finns sånna som inte gr det.. och s¨å är hon samojed och karelare..
och eftersom att hon 'r så himla underbar och framförallt smart! så ville vi ha valpar efter henne-- smartaste då var å hitta en hanhund med samojed och karelare...
och valparna är ju bara för fina och snälla alltså..
den jag ska ha är så gosig, ligger och sover i famnen,
iaf.. när det gäller å korsa raser så måste man gå utifrån hur föräldrarna är... mycke går i arv..
och men tanke på mamman och pappan så blir det inget annat än bra hundar, fast dom är bladisar ^^
Det smartaste är att inte avla på hunden alls.så det är ju smartare å fortsätta med samojed å karelare är pitbull och rottis..
Jag får mardrömmar av hur folk avla fram valpar som har världens chans att hamna i omplaceringssvängen.jo självklart, jag har ALLTID strävat efter å hitta RIKTIGA hem till djur som jag säljer.. jag får ju mardrömmar om hur vissa behandlar djur..