Nu är det snart NATIONALS!

Sidekick

Trådstartare
Hej på er alla!

Misstänker att vi är en drös som sitter hemma i ridhusen/ridbanorna och laddar inför Nationals för Quarterhästar!
Så, vilka från Buke ska dit? Är det någon som bara ska dit och titta? :banana:

Jag och min plutt har legat i hårt enda sen Ride Campet, det känns i både min kropp och hans.. Vi är rätt möra.. Men efter denna tävling ska han få välförtjänt vila!

Hur går det för er? :bump:

Sv: Nu är det snart NATIONALS!

Då jag har trailerproblem med min pålle och samtidigt är gravid så har jag inte orkat ta tag i det, så blir det inget för våran del. Ska dit som hästskötare åt mina kompisar (lillaida här på buke och hennes man) som ska vara med i haltern med sin 1 åringa ston. Sen kommer de säkert bli nån tur dit till och kika lite oxå. :)

Vilka klasser ska du vara med i????

Jag åker, men bara på haltern eftersom jag ska på clinic sen, och bara med en häst eftersom att jag av olika anledningar inte har kunnat hålla igång fler, och knappt det.
Jag åker med en gräsmage-ponny...pinsamt! :crazy:

Jag ska dit men utan häst tyvärr.. :(Hinner inte ha både butik och häst med mej när jag är själv.

Så jäkla typiskt eftersom Bellis aldrig varit i finare form än nu... Skit:mad:
Men å andra sidan är det jäkligt roligt att vara iväg med butiken också:)

Vi åker dit för att umgås o hejja på vänner som tävlar. Hästen laddas för Harvest.

Jag åker, men bara på haltern eftersom jag ska på clinic sen, och bara med en häst eftersom att jag av olika anledningar inte har kunnat hålla igång fler, och knappt det.
Jag åker med en gräsmage-ponny...pinsamt! :crazy:

Haha jag har tvärtomproblem, Allie vill bara inte gå upp i vikt. Allt han äter går till muskler och skelett. Så nu har han en maxad foderstat.
Han lider inte:D

Jag och en kompis ska bara dit och titta. Westernpremiär för oss båda! :banana:

Ja de vore roligt med en quarter oxå, för då finns de mer tävlingar att åka till. Hmm..... Älskar ju att tävla...!!!:love::banana::bump:

Jag ska dit, som publik eller hålla-i-grimman eller bara stå och glo... :D
Sen får vi se om jag drar vidare eller om jag stannar eller om jag åker hem för att komma tillbaka senare... :D

Just nu är jag mest sur för att jag inte kan stanna o kolla på P.L och Colonels Fella i hunter Hack! :cool:

Ska de verkligen vara med där? Måste nästan vara fel på listan, det är ju bara koryttare med..... fast det skulle vara kul att se! :rofl:

*kl*

Är det någon som kan skvallra om pris på inträdet under lördag och söndagen?

Känner att ekonomin gått åt till chappen, hjo, egna tävlingar osv. den senaste tiden...;)

Nån som vet varför de var sån kö till sekritariatet? Var det bara för att de inte hade haft öppet dan innan? Jag stog i mer än 1 och en halv timme i kö på torsdagsförmiddan. INTE kul och något sressande!!!

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 197
Senast: Bison
·
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
23 139
Western Hoppas innerligt att detta forum (buke) än idag kan leverera :bow: Det var ju BARA 5 år sedan jag själv var aktiv här inne :nailbiting...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
21 343
Senast: kryddelydd
·
Utrustning Hej Nu är det så att vid hoppning så letar jag ett nytt bett. Kommer användas endast vid tävling då jag jobbar på med vanligt tränsbett...
Svar
5
· Visningar
1 824
Senast: Vogue
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka