Nu är bebisarna 2 veckor

charmant

Trådstartare
Nu har mina kanin ungar hunnit bli 2 veckor och blir allt livligare för var dag som går....

070502036.jpg

070502039.jpg

070502046.jpg

070502047.jpg

070502052.jpg

:d vad tycker ni?

Sv: Nu är bebisarna 2 veckor

Pappan är lejonhuvud/dvärgvädur och mamman Hermelin.Trodde att pappan var en hona...så fel jag hade..eller rättare sagt uppfödaren jag köpte honom av.men men visst är dom rara även om dom var oplanerade..:love: :love:

Åh, vilken härlig blandning raser! (Säger jag som inte vet någonting om kaninavel ;), men alla tre raserna tillhör mina favoriter.)

Den tredje bilden är för övrigt bara så... :love: :love: :love:

Åh, vilken härlig blandning raser! (Säger jag som inte vet någonting om kaninavel ;), men alla tre raserna tillhör mina favoriter.)

Den tredje bilden är för övrigt bara så... :love: :love: :love:

Ja visst ärdet en go bild!!:love: Lille tjockisen.

Väntar med spännan för vad dag som går för att få se vad som hänt med dom sen jag såg dom sist....det går ju så fort.

Liknande trådar

Lantbruksdjur Jag lyssnade på ett nyhetsklipp om en kvinna som blivit av med ett par dräktiga tackor. I klippet sa hon att hon räknat fåren för några...
Svar
3
· Visningar
1 172
Senast: Efwa
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 197
Senast: Maniac123
·
Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 293
Senast: Puffindog
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 454
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar