Nu äntligen!

nevin

Trådstartare
Vattnet gick nu för en timma sedan, har duschat, filat fötterna och gjort mig fin, så nu åker vi in. Värkar var 12e minut och förhoppningsvis kommer Daniel ut efter midnatt! Våran årsdag är i morgon, det skulle ju vara rätt kul om hans födelsedag blir då med!

Hej så länge, återkommer med kort och "reseberättelse" när vi är hemma igen!

Sv: Nu äntligen!

Jag tar min egen knapp...

Tack så mycket, det är spänannde det här. Snart får vi se vem som terrat magen så länge :)! Härligt!

Som tur är så kom sonen hem idag, så hunden slipper sitta och vänta på att någon ska komma och hämta honom. Han är en klippa min son, han ska gå med hunden ikväll med, så han får sin sedvanliga nattpromenad, annars undrar han väl vad som står på stackaren..... Skönt när barnen blir så stora att de kan ta hand om det hela när det behövs!

Åhhh, vad spännande! Ser fram emot att få läsa din berättelse och se fina bilder på underverket!

Njut av BB-tiden också!

Lycka till!

åh, grattis!!! glöm inte att ta massa bilder så vi nyfikna bukare får se=)

Lycka till! :bump:
Glöm inte att återkomma med berättelse och bilder! :)

KL

Det är ingen här inne som känner nevin privat, som kan uppdatera oss om hur det gått?

*Johanna som spricker av nyfikenhet*

Vattnet gick nu för en timma sedan, har duschat, filat fötterna och gjort mig fin, så nu åker vi in. Värkar var 12e minut och förhoppningsvis kommer Daniel ut efter midnatt! Våran årsdag är i morgon, det skulle ju vara rätt kul om hans födelsedag blir då med!

Hej så länge, återkommer med kort och "reseberättelse" när vi är hemma igen!

vad avis jag bli! jag ska ha om 4 dagar och det känns som att bebis trivs där inne,,,,

ÅH, vad spännande!
Hoppas att det går fort och smidigt...
Lite avis:D här är det fortfarande lugnt efter falsklarmet för nästan 2 veckor sedan och går idag in på övertid( stön) om "mitt" datum stämmer, blev ju framflyttad på ul...
ser fram emot din berättelse sedan!
Lycka till!

l062.gif

STORT GRATTIS TILL NEVIN MED FAMILJ!!!!!!!!!!!!!!!

Kan avslöja att Daniel har kommit ut med födelsedag den 3 september.
Mor och son mår bra.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 826
Senast: Anonymisten
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 442
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Ingen tv, inget internet mer än 2 minuter i taget varannan timme och då är det Örebro Kommuns gäst-wifi med eget lösenord... hej hå vad...
Svar
0
· Visningar
833
Senast: IngelaH
·
Hundhälsa Jag blir mer och mer förvånad desto mer jag märker hur lite folk aktiverar sina hundar, så jag måste höra även med er för att vidga mina...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 918
Senast: Lazio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar