fio
Trådstartare
Nej, då såg du nog fel 2011 var jag med och vi kom 3a och fick ländtäcke
Ah vilken tur
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, då såg du nog fel 2011 var jag med och vi kom 3a och fick ländtäcke
Vi hade dressyrtävlingar i helgen ( de som @fio inte kunde vara med på). Skrev för domaren. Det är riktigt nyttigt att göra det och trevligt. Hon hade oftast inga kommentarer på 7-orna så var det bra ekipage fick jag se en del. De sämre däremot hade jag fullt upp att skriva hela tiden.
Vilken liten juvelDebut för Misty på FT-banorna, har inte tyckt hon känts klar alls, vinglig som hejsan i dressyren med bakbenen i Övre Volta, hoppningen blä men rätt bra känsla i terrängen. Så med det i baktanke så tog jag en gren i taget i söndags...dressyren slutade på 66%, hoppningen nolla och terrängen nolla på hinder o med ynka 4 tidsfel! Jag såg ut så här när dagen var slut! Så vi kommer nog att tävla på nu....
@tuaphua Alltså jag måste ha missat nån info? Gjorde inte du o pojkvännen slut o flyttade isär? Mitt under gårdsletandet?
Jag undrade också men kunde inte med att fråga tänkte att det gör säkert @Novali01 om ett tag Jag fick ju rätt.@tuaphua Alltså jag måste ha missat nån info? Gjorde inte du o pojkvännen slut o flyttade isär? Mitt under gårdsletandet?
Var och tränade Bellona igår. Var ett bra pass. Behöver jobba på att stärka och gymnastisera höger bak. Så tips på övningar mottages tacksamt..
Sen fick jag skäll att jag får sluta rida henne som en gunghäst i få galoppen..
Men så bra att få lite pekpinnar.
Jag måste få henne mellan hjälpreda, upp i fronten och inte sitta och bara rida uppresande så hon höjer halsen och rumpan men sänkt i ryggen.
Sen körde jag sitter och Loppan på deras första träning på evigheter. Light pass för att hitta lite verktyg och komma igång mer.
Det gick så himla bra!
Idag red jag ut och fick sån härlig "vi" känsla.
Kanske tur hon inte blev såld för nu kör vi på och så får vi se.
Tycker faktiskt det känns bättre och lättare nu med henne..
Sen har jag väl blivit lite mer tränad själv och hon mer igång.
Har dessutom lyckats tappa nio kilo..
Det kan ju påverka. Hoppas jag fixar resten och når min målvikt.
En himla bra dag idag
Höger bak är vänster sluta och höger öppna.