Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dom där ungjävlarna skulle träna lite för dåtidens tränare
Dom skulle bli helt chockade hur mkt man har klarat själv på sin tid, jag red ju till mina hoppträningar i ur och skur , vecka ut och vecka in 6km enkel väg för ingen kunde köra mig.
Dom där ungjävlarna skulle träna lite för dåtidens tränare
Dom skulle bli helt chockade hur mkt man har klarat själv på sin tid, jag red ju till mina hoppträningar i ur och skur , vecka ut och vecka in 6km enkel väg för ingen kunde köra mig.
Men det är väl illa nog i skolvärlden också. Stackars lärare säger jag..
Eleverna blir "kränkta" av minsta lilla och deras föräldrar föräldrar jamsar med och håller på sina små juveler..
Förstår inte hur man kan skylla på andra, hävdar att det i huvudsak är föräldrars uppgift att uppfostra och inte skola.
Sen tror jag det generellt sett fanns en annan glöd och mentalitet bland barn och unga förr inom hästeriet.
Det finns iof EN sån tös i vår ungdomsklubb. Skitkul att se och är ju verkligen en sådan flicka man önskar ska få lite möjligheter. Är uppe flera dagar i veckan på klubben och rider och fixar samt i sin hemort rider två eftersatta fjordingar.
Hon har nu fått en härlig medryttarhäst och har fått möjlighet att komma ut och tävla lite med den.
Men jag hävdar att dom är få som är såpass ambitiösa.
Jag har ju kompisar med jätteduktiga ponnybarn i ridningen och egna hästar men där dom milt sagt kan ha en hemsk attityd mot både föräldrar och ponny när det krånglar sas..
Det går bra nu... eller inte! Jag ska aldrig anmäla Grå till en tävling igen någonsin.. Var ju anmäld till dressyrtävling i morgon.
I torsdags trampade Grå av sig sin sko, drog med sig halva hoven oxå för säkerhetsskull, hovslagaren var där i dag och la på en ny. Konstaterade att halva insidan på hoven följde med skon , alltså innanför lamellranden... Den satt inte i många timmar utan nu är den avtrampad igen.. och han som aldrig trampar av sig skor Blir så jävla trött på allt.. varenda gång Grå är anmäld så händer det nått..
Lägger ner hela jävla tävlingssäsongen för iår.. den enda som står och går är gamle Hille 25 år
Hille går sista omgången i Div 1 nästa helg, nu har vi vunnit dom första 2 omgångarna så nu måste vi försöka vinna igen så vi vinner totalt. Vet inte hur många poäng det skiljer till de som ligger tvåa. Vet inte ens vem som ligger tvåa? Men det är dubbla poäng i finalen iallafall.
Så tråkigt @fio Jag ska ju skriva för domaren och hade sett fram emot att få se dig.Det går bra nu... eller inte! Jag ska aldrig anmäla Grå till en tävling igen någonsin.. Var ju anmäld till dressyrtävling i morgon.
I torsdags trampade Grå av sig sin sko, drog med sig halva hoven oxå för säkerhetsskull, hovslagaren var där i dag och la på en ny. Konstaterade att halva insidan på hoven följde med skon , alltså innanför lamellranden... Den satt inte i många timmar utan nu är den avtrampad igen.. och han som aldrig trampar av sig skor Blir så jävla trött på allt.. varenda gång Grå är anmäld så händer det nått..
Lägger ner hela jävla tävlingssäsongen för iår.. den enda som står och går är gamle Hille 25 år
Hille går sista omgången i Div 1 nästa helg, nu har vi vunnit dom första 2 omgångarna så nu måste vi försöka vinna igen så vi vinner totalt. Vet inte hur många poäng det skiljer till de som ligger tvåa. Vet inte ens vem som ligger tvåa? Men det är dubbla poäng i finalen iallafall.
Så tråkigt @fio Jag ska ju skriva för domaren och hade sett fram emot att få se dig.
Klart ni vinner div 1, det gör ju alltid Kungsbacka. Undra hur många täcken Christina har hemma
Jag fick ju ett för två år sen och då hade jag varit sämst i laget i varje omgång men täcke fick jag
Idag slog Marco till med en andra plats i 140. Så fint han hoppade och Ratzia har gått två 130 med placering i båda.
Så stolt över dotter och hästarna.
Så tråkigt @fio Jag ska ju skriva för domaren och hade sett fram emot att få se dig.
Klart ni vinner div 1, det gör ju alltid Kungsbacka. Undra hur många täcken Christina har hemma
Jag fick ju ett för två år sen och då hade jag varit sämst i laget i varje omgång men täcke fick jag
Idag slog Marco till med en andra plats i 140. Så fint han hoppade och Ratzia har gått två 130 med placering i båda.
Så stolt över dotter och hästarna.
Nej täcke får bara vinnarna de andra fick nåt annat kanske ländtäcke mm. Kommer inte ihåg. Snart vet duSist jag var med vann vi täcket... det var 2011 så jag tänkte mig ett nytt nu
Fast jag har för mig att både 2 an och 3 an oxå vann täcken?
Nej täcke får bara vinnarna de andra fick nåt annat kanske ländtäcke mm. Kommer inte ihåg. Snart vet du
Hmm fast jag hade för mig att jag störde mig på att dom oxå fick täcken