Tänkte oxå att det var synd att du inte hoppade före avd a när det var så många starter. Kändes som om den klassen tog hela dan.@happyrider Gick det bra i skogen?
Tävlingen idag är avklarad. 110 fick vi ett ner, kom för nära. Debut i 120 stod på schemat och det kändes så himla bra men 3,5h väntan gjorde sitt & jag gjorde en snygg avsittning till hinder nr4. Kom fel på distans mellan 2:an o 3:an så hon slog ut hinder 3 rejält o efter det lessnade fröken och stannade tvärt på hinder4, inte riktigt vad piloten räknat med.
Tar med mig erfarenheten i bagaget & lär mig att om möjligheten finns så skall jag rida avd B innan avd a. Gjorde det idag men jag valde givetvis att vänta... 97starter tar en stund
Det kändes iaf superenkelt med hinderhöjden sä vi får jobba vidare med det till våren.
Ska bara klura ut ett vettigt avslut innan vintervilan. Kom gärna med förslag. Känns idiotiskt att avsluta såhär
Sara kom hem o vi red ut på Marco o Ratzia och Marco var lugntet själv.
Sen skulle hon rida 3-åringen som vilat i drygt 2 månader.
Hon han ju bara upp innan han skuttade iväg som en rodeohäst. Får stopp o jag tänker att de går nog bra när han reser sig så man tror att han ska gå över. Sara hamnar nästan bakom sadeln och hoppar av honom. Då vrider hon till knäet i landningen och faller skrikande ihop.
Röntgen som inte visade nåt men tydligen bör hon göra en magnetröntgen. Ska till läkare på onsdag igen o se om hon kan få en remiss. Kan ju inte stödja på benet
Så nu är jag hästskötare igen. Ratzia är iallafall så gott som bra i benet. Börjat rida som vanligt igen.