Suck..att det ska vara så svårt.. jag vill egentligen aldrig sälja Loppan då jag känslomässigt tycker så mycket om henne och känner hon har liksom lagom utbildning för det mina barn gör och vill göra och deras inte så höga och hundraprocentiga engagemang. Jag vet att dom båda tycker om henne också. Men det kanske är det bästa och köpa något till dom. Jag får ägna mig åt heminredning och curla ist
..Helst av allt vill jag ha en trevlig godmodig häst att utvecklas med och tycka mycket om då det är så himla kul. Med Bellona vet jag ingenting, känner oro och frustration hela tiden över den pållen..
Sen har jag inga större ekonomi. Det är inte bara att åka och köpa en häst till barnen. Dessutom känns det som mitt engagemang och intresse faktiskt är starkare än deras så det känns lite bittert att behöva stå tillbaka. Men det kanske enbart är för jag inte ger dom rätt förutsättningar?
Eftersom den äldsta bor på annan ort, har fullt upp eg med sista året gymnasiet och körkort blir det lite krångligt att försöka tillgodose hennes hästbehov sas..
Knas när jag inte vet riktigt hur man ska göra för att få det så bra som möjligt..