Nosgrimma ca 5 cm bred

Sv: Nosgrimma ca 5 cm bred

mm det tycker jag med!!!

skulle ju inte vara nåt problem för tex hööks eller hansbo att göra såna. man skulle kunne göra kopior på båda döbert och os träns!

tycker det bara är på hoppsidan man ser någon utveckling på tränsen bland billigare märken. ska man ha ett fint dressyrträns så Måste man bla upp tusenlapparna... :crazy:

Det sista tränset(bruna kandaret) var absolut finast på din häst:) var bara tvungen att säga det:)

Nej, det är inte utgånget. Sök på +farmland +träns så kommer en återförsäljare upp, det är knappt med information på sidan men det går säkert att kontakta dem och göra en beställning som passar.

Frank baines har ett nytt dressyrträns som nosgrimman är 5 cm..

Den är jättesnygg, samma stuk som victovies, bred och platt :)

:love: Låter perfekt, var har du hittat det? Söker som en galning men finns ingenstans?

Haha jag ljög :p hade så bråttom och fick hjärnsläpp.

Henri de rivel är det som har ett nytt träns med bred nosgrimma :p

men det är väl inte nytt? det är det som har den fula klumpiga nosgrimman? med "kantar" på? jag provade det på min häst, var inte alls snyggt.. dessutom stelt läder och breda sidostycken.

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
604
Senast: Mli
·
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 575
Senast: Derivata
·
Utrustning Några tips om vart jag ska börja leta? Provade en prestige golden star i bom 37 som blev för smal. Har även lagt på en prestige hippos...
Svar
19
· Visningar
1 322
Senast: Anna-KarinO
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 029

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Selenbrist
  • Atletix
  • DIY hästvård