Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visa bifogad fil 30725
Vi missade på behållarsöket, men klarade de andra tre utan att dra på oss några fel. Jag är supernöjd. Älskar min duktiga kille
Snyggt jobbat!Visa bifogad fil 30725
Vi missade på behållarsöket, men klarade de andra tre utan att dra på oss några fel. Jag är supernöjd. Älskar min duktiga kille
Har anmält oss till doftprov nästa vecka Blir till att leta reda på kartonger nu så vi kan träna på rätt saker
Kul! Vilken dag gör ni det?
Jag har googlat men hittar ingenstans så jag frågar här! Hur får hunden titel inom NW?
Gjorde tre sök med pizzakartonger ikväll. Dock alla i en rad pga platsbrist, istället för två.
Satte alla tre söken och ska öva på det en gång till innan doftprovet iaf. Då med två rader med lådor. Ebba känns säker, så jag hoppas och tror att det ska gå fint. Ser fram emot att börja tävla
Jag har googlat men hittar ingenstans så jag frågar här! Hur får hunden titel inom NW?
Det finns inga titlar eller championat i Nosework (än).Någon som vet?
Doftprov kan vara enkel rad eller dubbel, beror på hur området som doftprovet är på är utformat, det som ska följas är avstånden mellan kartongerna.Gjorde tre sök med pizzakartonger ikväll. Dock alla i en rad pga platsbrist, istället för två.
Satte alla tre söken och ska öva på det en gång till innan doftprovet iaf. Då med två rader med lådor. Ebba känns säker, så jag hoppas och tror att det ska gå fint. Ser fram emot att börja tävla
Doftprov kan vara enkel rad eller dubbel, beror på hur området som doftprovet är på är utformat, det som ska följas är avstånden mellan kartongerna.